We lezen tegenwoordig zoveel vreemde dingen in de krant dat het misschien wel leuk is om ze hier te plaatsen en erover te kletsen. Hier de eerste: Tante (37) krijgt kind van haar neefje (16) AMSTERDAM - Een 37-jarige vrouw uit het Belgische Hoei is in augustus moeder geworden van een kind dat verwekt werd door haar inmiddels 16-jarige neefje. De Hoeise moet nu voor de rechtbank verschijnen voor de ontvoering van een minderjarige en aanranding van de eerbaarheid. De jongen in kwestie was op 15- jarige leeftijd bij zijn oom en tante en hun vijf kinderen ingetrokken toen zijn ouders scheidden, schrijft de krant Het Belang van Limburg. Maar al snel bleek het ook tussen oom en tante niet meer zo goed te klikken en tante Françoise zocht toenadering tot haar neefje. Oktober 2006 werden de eerste kussen uitgewisseld en twee weken later was er ook seksueel contact. Nadat ze doodsbedreigingen ontving van haar man, vond mijn cliënte dat ze moest vertrekken, zegt haar raadsman. November 2006 verliet de vrouw haar gezin en trok ze samen met haar jonge liefde naar de kust. Nadat eerst de auto verkocht werd, hield het verliefde duo zich schuil in een hotel. Onmiddellijk werd een opsporingsbericht van de minderjarige jongen verspreid. Vijf dagen later werd het koppel gevonden en werd de vrouw een maand lang in voorlopige hechtenis genomen. Voor de rechtbank van Hoei staat de dame momenteel terecht voor de ontvoering van een minderjarige en aanranding van de eerbaarheid. We zijn verliefd geworden. Waarom weten we zelf niet, verklaart de Hoeise. Sindsdien wonen we samen en in augustus hebben we een kind gekregen. De rechter wees de vrouw erop dat het om een liefdesgeschiedenis gaat die veel te vroeg gestart is. Het openbaar ministerie vorderde een straf van zes maanden, met uitstel voor het deel dat de vrouw niet in voorhechtenis zat. De advocaat van de Hoeise pleitte de opschorting van de straf. Haar ex vroeg één euro morele schadevergoeding. Uitspraak op 26 oktober.
Ik snap je bedoeling maar dit berichtje kan je moeilijk leuk noemen om over te praten! (is geen aanval op jou hoor) Die jongen is nog zo jong die weet niet eens wat hij heeft gedaan, maar is wel beschadigd voor de rest van zijn leven en niet te vergeten VADER
Als ik het goed lees is die jongen 16? Dan weet hij heus wel wat hij gedaan heeft en wat er gebeurd is hoor. Ik bedoel,als een 10 jarige al kan kiezen tussen sex en poppen...
Ik ben als 13-jarig meisje aangerand en heb dan ook sex gehad met een jongen van 16-17 jaar. Vertel mij dus aub niet dat zo'n jongen niet weet wat hij doet, of wat sex is! Misschien wou hij het zelf wel?
Soms zijn er echt dingen die ik absurd vind! Zeggen dat een jongen van 16 niet weet wat hij doet, is flauwekul. Indien hij vrijwillig is meegegaan en alles gedaan heeft uit vrije wil, vind ik het nog steeds nogal ziekelijk, maar hij wist dan toch wat hij deed. Is zoals dat verhaal uit amerika, weet niet of jullie ervan gehoord hebben. Een Belgische jongen van 18 die naar Amerika is getrokken om zijn vriendinnetje van 13 te ontmoeten, waarvan hij dacht dat ze 16 was. Ze hadden al naaktfoto's enzo uitgewisseld. Eens hij in haar stadje ofzo was is hij opgepakt en nu houden ze hem al 2 maanden vast. Dacht dat gisteren de uitspraak moest zijn. In dit geval ben ik helemaal niet akkoord, als dat meisje hem wijsmaakt dat ze ouder is en ze naaktfoto's toont, snap ik niet waarom het weer de jongen is dat de 'viezerik' is. Soms vind ik Amerika zo'n bekrompen land..
he jakkes een leeftijdverschil kan geen kwaad maar dit is wel een heel groot leeftijdsverschil ..... is ze heel erg rijk of zo ? L.sybje
tja ik lees eigenlijk nergens in het verhaal of zij wel echt de tante is ofdat de man zijn oom is? er staat gewoon oom en tante. verder denk ik dat hij wel degelijk weet wat hij doet.
Was ook mijn eerste gedachte. Ik denk aangetrouwde tante, en echte oom. Want de oom klaagt aan wegens schade. En bij stellen die uitelkaar gaan volgt niet automatisch zo'n aanklacht.
Het hoeft niet zo te zijn dat hij weet wat hij doet. Bij incestplegers gaan daders vaak heel geleidelijk aan te werk, verleiden het slachtoffer als het ware. iemand van 16 kan daar heel gevoelig voor zijn. ik wil niet zeggen dat dat gebeurd is, maar het kan! dat verschilt per situatie.