Buiten onderstaande bijzondere eigenschappen borstel ik ook altijd m'n haar en spuit ik deo op voordat ik naar bed ga (en natuurlijk ook 's ochtends, just saying ) Menthol is prikkelend, dus dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo gek Ik moet dan weer niezen als ik denk aan sex Hier net even anders Ik kan juist niet goed tegen koude dranken/yoghurt/vla dus alles, maar dan ook alles warm ik op. Dus ook toetjes zoals bijv. Mona pudding Ik durf zelfs gerust in een restaurant te vragen of ze m'n toetje even willen opwarmen Heb ik ook sinds de geboorte van de jongste! Toch denk ik dat het onbewust emotie is. Zou het anders ook niet kunnen bedenken Oh dat was juist de enige van je lijstje die ik helemaal niet zo gestoord vond Maar allicht ook omdat ik dat zelf ook doe hahahahah [/user]
Als ik een glas melk heb, blaas ik de bubbeltjes altijd naar één kant. Mijn dochter likt altijd een keer over haar lippen als ze voordat ze een eerste slok drinken neemt. En ik vind dat zoooo schattig. Ik moet altijd niesen als ik iets van menthol neem
Ik gebruik vaak mijn handen tijdens het praten Ik moet altijd sochtends na een kop koffie naar het toilet, behalve in het weekend. Als ik later op de dag nog een kop koffie neem hoef ik niet.
O ik weet nog wel iets: ik eet/drink vaak best bijzondere combinaties door elkaar (aldus anderen). Zo zit ik nu aan cracottes met aioli en daarnaast een beker warme chocomel Laatst zat ik samen met m'n moeder aan de bitterballen met warme chocomel ernaast. Ik heb het dus niet van een vreemd
Haha dat is ook zo, het irritante is dat iedereen dan ook maar stug “gezondheid” blijft zeggen, terwijl ik van te voren al aangeef dat ik een fris snoepje in mijn mond heb Hahahaha, hoe werkt dat dan precies? Niezen bij denken aan sex
Haha dat heb ik ook altijd gehad.. vreemd. Ook als we vroeger verstoppertje speelde en ik had een hele goed eplek gevonden, dan moest ik ineens poepen Is dat niet de bedoeling dan??
Ik moet in de winkels altijd alles aanraken. Dus stel ik sta in de h&m home, dan moet ik de kussentjes, dekens enz aanraken. Terwijl ik weet dat ik het niet ga kopen
Ik ben dol op augurken maar als ik ze eet voelt het net alsof mijn bovenlip in brand staat en krijg ik er minuscule zweetdruppeltjes op
Als ik water uit de kraan haal moet ik altijd de kraan eerst even aan en uit zetten. Als ik meteen water uit de kraan haal voelt het vies. Terwijl ik totaal geen smetvrees of iets heb maar die tik kan ik niet negeren.