Door mij misschien Ik vind dat wel een van de opwindendste plekjes ja haha. Ik heb dat misselijke/pijnlijke gevoel wel als iemand aan mijn hoofd/haar komt. Bezoekje aan de kapper is ook echt iets waar ik tegenopzie.
Heel herkenbaar en zoooo irritant heb dan echt het gevoel dat ik zuurstoftekort heb. Als dat gapen om wat meer zuurstof binnen te krijgen niet wil lukken, dan voelt dat echt heel onprettig.
Ik kan mijn pink niet los van mijn ringvinger buigen. Ringvinger wel los van pink.Genetisch dingetje met aanhechting van spieren. Tot grote hilariteit van mijn man (door mijn manier van tellen) en min vriendin waarbij ik in gebarentaal bepaalde gebaren niet eenhandig kan maken (bijv. de 9) Mijn zoon en vader kunnen het ook niet. Ik kauw ook op ijs. Heerlijk. Liefst met een kop koffie ernaast.
Ik met inparkeren altijd de auto radio zacht zet, idem met achteruit rijden. Ik ook altijd kriebel aan m'n neus krijg als m'n handen vies zijn. Ik m&ms op kleur sorteer en ze dan op aantallen en kleur op eet
[QUOTE="Dagda, post: 23271440, member: 115493"]Ik kan mijn pink niet los van mijn ringvinger buigen. Ringvinger wel los van pink.Genetisch dingetje met aanhechting van spieren. Tot grote hilariteit van mijn man (door mijn manier van tellen) en min vriendin waarbij ik in gebarentaal bepaalde gebaren niet eenhandig kan maken (bijv. de 9) Mijn zoon en vader kunnen het ook niet. Ik kauw ook op ijs. Heerlijk. Liefst met een kop koffie ernaast.[/QUOTE] Kunnen anderen mensen dat wel dan? Ik kan op mijn duim na, geeneen vinger buigen zonder dat die ernaast meebuigt
Kunnen anderen mensen dat wel dan? Ik kan op mijn duim na, geeneen vinger buigen zonder dat die ernaast meebuigt [/QUOTE] Nou inderdaad. Ik kan dat ook niet hoor en weet ook niemand die dat wel kan
Dat kan ik ook niet en ken niemand die dat kan. Is niet genetisch bij alleen jou bepaald. Je pink en ringvinger hebben elk een eigen pees, maar tussen die pezen zitten verbindingsstukjes. Als de pees van je ringvinger aangespannen wordt, wordt tegelijkertijd ook de pees van je pink aangespannen. Daarom kan je je ringvinger en je pink niet zo goed los van elkaar buigen. https://www.google.com/amp/s/willemwever.kro-ncrv.nl/node/65673/amp
Ik ook hoor alleen het ging over de pink! Maar dat is dus gewoon normaal haha. Je kan als je veel oefent het wel los van elkaar leren bewegen stond er. Dus als je het echt wilt
Even uitgetest, maar ik kan prima - op beide handen - mijn pink buigen en mijn ringvinger recht houden. Is dat zo bijzonder dan? Edit: Mijn man ook gevraagd, hij kan het op één hand wel en op de andere hand niet
Haha Thanx blijkbaar zijn mijn man en dochter dus 'raar' met afzonderlijk buigende vingers haha. Blijft onhandig met de 9 gebaren haha
Hahaha goeie opmerking, nou ik denk dat er toch wel belangrijkere dingen zijn om me mee bezig te houden, dus deze accepteer ik maar gewoon Had me tot gisteren niet eens gerealiseerd dat dit een 'probleem' was
Ik kan het wel, beide handen zonder moeite. Maar nooit bij stilgestaan of het wel normaal is... Maar ik begrijp uit bovenstaande reacties dat ik bijzonder ben?!?
Mijn man houdt niet van koud ijs. Hij is wel dol op roomijs, maar doet het dan eerst even 30 seconden in de magnetron
Ik doe dat ook bij thee. Ook ik hou van even getallen. Vooral de 4 en 8 en liever geen 6 want dat is 3x2 (= oneven). Wazig kijken kan iedereen toch? Doe je vanzelf als je staart toch.