ow dus als ik echt niks meer weet om te vragen kan ik altijd nog bh's vragen als het een meisje is serieus, zoiets geef je toch niet?
Dat lingeriesetje spant de kroon met opmerkelijke kraamcadeau's... Wij kregen wel leuke dingen... Behalve 1 vreselijk fluweel-achtige stof pyjama, onwijs roze met froezels en ditjes en datjes erop... Hou ik totaaaaaal niet van... Wat dat betreft verbaasd het me wel hoeveel mensen ons eigenlijk totaal niet kennen. Ik heb ook al 3 speentjes/tutjes cadeau gekregen, terwijl ik echt een hekel heb aan die dingen... (1 speentje voor +12 maanden) En dan ook nog iemand die zei "Ja, daar liep de oudste toch altijd mee rond?" Ehm... nee... de oudste heeft die 2 maanden gehad vanwege zijn zuigbehoefte en daarna heb ik dat ding in de prullenbak geflikkerd.
kreeg vanmiddag een trainingspakje (hou ik al niet van), donkerblauw met groen en een plaatje van een crossfiets ofzo Daniel past het ook niet meer anders had ik het die nog aan kunnen doen... Viel tegen want aan daniel geven ze wel leuke dingen!
Leuke dingen waren, een mooie geboorte tegel, tandje potje en haar potje met naam erop.en spaarpot met naam erop. En een vriendin heeft een oud boek geverft en dit gemaakt met foto´s van de kleine van de geboorte, in de kleuren van de slaapkamer zo leuk. En nog dingen die ik leuk vond hoor. Wat ik niet leuk vond, een setje kleren in maat 68 korte broek nou dan zit onze zoon in de winter hoor.. dit heb ik dan ook aan een vriendin gegeven. En ik had een heleboel ikke boekjes gekregen wel een stuk of 4. En had van me zelf ook nog de boekjes van pauline oud. dus heb nog een mooie uitgezocht en de andere ook weg gegeven.
Wij hebben een paar hele dure kinderschoentjes gekregen van m'n oma (prijs staat er nog op) Heel lief! Het is alleen maatje 24 Zijn echte zomerschoentjes, dus ik hoop dat het mooi weer is tegen de tijd dat ons meisje de schoentjes past
ik weet niet wat je onder zomerschoentjes verstaat maar ach met een maillot kan alles al snel, zelfs een sandaaltje, dus komt vast wel goed... mijn dochter draagt graag open schoenen zelfs met voorjaar en najaar haha ze zien er vaak wat meisjesachtiger uit... die is nu dik 2 jaar en heeft maat 24/25 (dus kan je ongeveer rekenen) want geloof wel dat het gemiddeld is als ik bij ons in de groep kijk.. als ik dan reken kan je ze over 2 jaar mooi aantrekken haha
Een spuuglelijke zilveren spaarpot: een eend met roze muts en roze sjaal echt vreselijk kitcherig ik snap niet dat je daar je geld aan uitgeeft en hij is bij een juwelier gekocht.. Maar wie weet is mijn meisje er straks wel dolblij mee... Smaken verschillen gelukkig ....
De meeste cadeautjes waren heel erg leuk! Van mijn SO hebben we een zilveren armbandje met haar naam erin gegraveerd gekregen en een zilveren besteksetje, schoonmoeder heeft zelf een schilderij geborduurd... handen die babyvoetjes vasthouden met haar naam eronder en geboortedatum. Van mijn beste vriendin kregen we een luiertaart, persoonlijk boek dat ze heeft laten drukken zelf en ook een cadeautje voor mij... lekker wasschuim van de Rituals (leuk dat ze ook aan mij gedacht heeft!) Voor mijn man had ze slabbetjes laten maken met teigetje erop (is hij fan van haha) slabbetjes zijn wel voor onze dochter he hahahaha Wel jammer dat we vrij veel kleding in grotere maten gekregen hebben (vanaf 86) zo jammer! Waar moet ik het laten tot die tijd? Haar kast hangt al vrij vol met kleertjes die ze nu aan kan.
ik heb gewoon een kist op zolder met te grote kleding. Heerlijk af en toe in shoppen! zo heb ik voor de oudste kisten kleding wat te klein was, kan nr 2 weer aan. ze zitten er zo in....onze jongste zit al met veel kleding in 86 en is nog geen jaar!. Ik vind wel fijn, volle kast. zo heb je lange dikke broek nodig en zo een dun shirt. dus heb best veel van vanalles.... gr brenda
Ik was ook niet erg blij met al die te grote kleding, maar nu ben ik erdoorheen en moet ik zelf kleren gaan kopen. Hartstikke leuk natuurlijk! Maar wel duur en wat moet het váák! Eigenlijk toch wel leuk dus, die grote kleertjes.
tja ik was er ook erg blij mee. En niet alles wat je krijg is dan helemaal je smaak, maar ach je hebt ook dat ze lekker buiten spelen in de modder of naar de opvang....... En soms dacht ik, het is niet helemaal mijn ding en dan deed ik het toch aan en vond ik het helemaal leuk! gr brenda
wij hebben afgelopen weekend van kraambezoek onderbroeken voor onze zoon gekregen nou volgens mij kunnen die nog 1,5jaar stof vatten hahaha.. verder hebben we super leuke kados gekregen..
Wij kregen sokjes die hij past met 2,5 jaar oud. Maar wat ben ik best wel blij met die grote dingen idd want hij is hier al bijna 10 maanden oud.Tijd gaat zo snel zeg.En hoef nog niks bij te kopen
Laat ik voorop stellen dat ik alles waardeer wat we krijgen, want iemand doet toch z'n best om een leuk cadeau voor je uit te zoeken. Dus hoe gruwelijk iets ook is, als het met liefde gegeven is ben ik er blij mee. Maar wat ik wel echt apart vond was de slab met opdruk "God zorgt voor mij" en daarbij een knuffeldoekje met "Jezus houdt van mij", terwijl wij niet christelijk zijn. Verder wel heel erg vooruitdenkend maar een erg nuttig cadeau: een fiets!
Ben nog niet helemaal door het topic maar ik vroeg me af wat er zo al in zo'n 10 dagen pakket zit? Heb het zelf nl. nooit gehad Iemand ook tips wat je aan je doopkind kan geven? Het is de tweede spruit in het gezin waar ik meter van wordt. Ik dacht aan een dekentje (blauw of roze) met de naam op geborduurd. Vader sleepte vroeger nl overal zijn dekentje mee naartoe en ik vind het wel leuk dat ze later kunnen zeggen 'dit heb ik al van mn geboorte!'. Iemand nog tips? Ze hebben al een kind, bijna 2 ondertussen, dus veel dingen hebben ze al. Het leukste was hier een armbandje met naam in gegraveerd.
Ik heb, toen John 6 maanden was, nog een verlaat kraamkado gehad. (we hadden toen een verjaardag) luiers in mt 2 (hij zit al lang en breed in mt 4) een spuugdoekje en een handdoekje, maar het prijsje zat er nog aan (het was van ooms en tantes die te beroerd waren om eerder te komen en hem compleet negeerde op dat feestje)
Eigenlijk alle cadeau's die ze heeft gehad zijn leuk. Wat vooral heel leuk is is de pandora armband die ze van Oma heeft gehad, het is echt een klein armbandje met letterbedels in haar naam en sterrebeeld, ook een badcape en ochtendjasje met haar naam. 1 ding is niet echt super, dat heeft ze van mijn tante uit Canada gekregen, dat is een knalroze fluwelen jurkje met een strikje op de voorkant....Niet echt ons ding. Ook kleding die ze heeft gekregen in grotere maten is vooral zomerkleding, dus daar heeft ze weinig aan. Maar we waarderen het allemaal heel erg want ze nemen toch de moeite om iets te kopen en langs te komen.