Sommige mensen zijn echt zo. Werd na mn bevalling gebelt door een tante of ze wel de juiste kaart had gestuurd. Ze moest 3 babykaarten rond dezelfde tijd versturen en ze had blijkbaar 2 verwisselt . Die van ons klopte wel.
Mijn vriend kreeg geboortekaartje: M, sinds je OUDERS, zijn overleden ben ik nog nauwwlijks op de hoogte van wat er in de familie gebeurd. Goh ik wist niet dat mijn schoonouders overleden zijn... Schoonouders waren erbij toen dit kaartje open werd gemaakt. Echt stom. En nog wel van zijn oom, broer van zijn moeder, kwam die kaart. M zijn opa en oma zijn overleden.
Nou wij hebben net weer een kleine en nu is mijn schoonvader zondag op visite geweest (na anderhalve week kwam hij ook een x kraamschudden ) Maar goed nu kregen we dus een cadeaubon met een korting van 10 euro op een fotoalbum,erg leuk zou je denken Nou hij komt dus uit zijn kerstpakket en dat vermeldde hij er dus ook nog even bij Ja zat in mijn kerstpakket en ik dacht dat jullie die nog wel konden gebruiken dus bij deze mijn kado aan jullie:x Hij had hem van mij wel ergens mogen steken waar geen lampje brand!
hahaha sorry moet er om lachen. Wat een sufferd. Jammer dat hij de chocolaatjes uit zijn pakket er niet bij heeft gedaan
Ik geef inderdaad sommige kadotjes door, maar echt niet als kraamkado! Ik vraag gewoon aan vriendinnen of zij het leuk vinden/ kunnen gebruiken, en dan mogen ze het hebben,