Dijle. Kan er niet precies de vinger opleggen wat voor associaties het oproept, maar ik vind het maar niks. Kwijlende del ofzo? Is volgens mij een jongen trouwens.
Roquincyo Roviënely Haisley Yeray-Xavio Measen (Nieuwe spelling van Mason?) Maevon Royëll Daniciyana Elijah(Maar dan voor een meid en uitgesproken als Ee-lie-jah)
Meaz Aviahna Verle Es-Mae Somer & Zeeger (zus en broer) Vedder Evyenn Noxyoël Faf Luxx-mylah Sky-river Ik ben helemaal voor originaliteit, maar soms kun je ook te ver gaan..
Sky- River vind ik nog wel oké. Meaz zou ik ook nog wel aan kunnen wennen. Die namencombi van broer en zus snap ik gewoon echt niet Vedder is een achternaam. Noxyoël las ik dus eerst verkeerd. Ik las: Noxy… (net als dat je Roxy hebt), maar toen zag ik dat dan alleen nog Oël kon en dat leek me niet te kloppen. Dus kan het alleen maar Nox- Yoël zijn. Waarom ze dat er niet van hebben gemaakt is mij niet duidelijk. Zou heel veel verwarring schelen denk ik zo. Luxx- Mylah vind ik zielig. Is het nou een jongen of een meisje??? De rest zeg ik maar even niks over