Ik vraag me af of deze echt serieus is (je hebt soms ook mensen die hun eigen naam op internet net even anders schrijven dan het in werkelijkheid is..)…, maar ik kom net een Geophraux tegen (betekent: geografie).
Sermi. Ik vraag me telkens af of de ouders Jeremy soms mooi vonden maar het niet konden spellen? Het wordt een beetje als 'Serruhmie' uitgesproken.
Van Sermi naar Jeremy gaf al een aardige kronkel in m’n kop kan ik wel stellen. Sermi deed mij meteen aan spermi/ sperma denken
Haha ik hoorde iemand het vaak roepen een tijd terug, misschien dat het accent of de uitspraak van diegene meespeelt?
Ik heb laatst een Roen leren kennen. Echt een vreselijke naam als je het mij vraagt. Klinkt alsof iemand met een spraakgebrek Jeroen niet uit kan spreken Aroen klinkt voor mij sinds kort dus als ‘ahhh, Roen’!
Ja, of de leeftijd. Vooral ouderen hebben vaak moeite met het correct uitspreken van een naam valt mij vaak op.
In de Zwitsal app staan trouwens ook aardig wat pareltjes. Primitivo kwam voorbij. Zijn er echt mensen die hun kind zo noemen?
Een aziatisch uitziende belg genaamd Winggo. Je spreekt het uit op z’n boerenhollands, dus letterlijk wing-goo.
Hoe spreek je dit uit? Mijn inziens als Geo-froo, of in deze tijd misschien als Djie-joo-froo, maar tegenwoordig kan je nergens meer van uitgaan Wat is dit voor naam zeg...
Weet ik ook niet hoe diegene ‘m zelf uitspreekt. Sjee-oo-froo zou ik denken aangezien het het Franse woord voor geografie is.