Zo kwam ik een Richelle tegen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dat blijkt toch meer voor te komen.
Ja die ken ik ook een, en vind ik juist een hele leuke naam. Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik dat overigens meteen, en helemaal niet opmerkelijk of apart, gewoon leuk.
Had ooit een stagiaire met die naam. Had er tot dan toe ook nog nooit van gehoord. Kruising tussen Rachelle en Michelle Rochelle heb ik ook reeds gehoord.
Bwuh, Rochelle vind ik toch wel zo vreselijk. Doet me ook denken aan rochel. Ook al spreek je het anders uit.
Jup, mij ook. Rachel, en het dan niet uitspreken als rah-sjèl, maar als raggel, doet me ook zo denken aan een roggel Vreselijk ook iedere keer weer met het Sinterklaas journaal tegenwoordig
Doet me denken aan een oud-klasgenoot: Ditte. Vind ik persoonlijk een vreemde naam. Blijft voor mij een woord (dat/ dit(te). Doete/ Doeta/ Doetie: alle 3 ráár.
Ik kan niet wennen aan de namen Erin en Erna En ik snap dat je Erin op zn engels uit kan spreken maar de caissière hier heet gewoon ouderwets Erin op zn hollands