Pareltjes zoals die “hippe” zelfverzonnen namen zoals Djesamilianõ horen hier echt thuis, maar sóms kom je toch een parel tegen waarvan je de slappe lach krijgt en moet huilen tegelijk: een vrouw genaamd Saakje Bij papa (en mama) was het Saakje niet helemaal op orde geloof ik
Dayénna. Al helemaal door dat streepje klinkt het als hyena Wat overigens extra suf is, is dat de dubbel -nn- ervoor zorgt dat het met een korte è uitgesproken hoort te worden, maar door dat streepje wordt het weer een éé. Taaltechnisch onmogelijk dus.
Jayviano (2e naam is naam van papa) en dan de 3e naam Prince.. hartstikke blank jongetje. En alsof dat nog niet erg genoeg is. Heet hun dochter als 3e naam Princess. (En wordt zo genoemd) en hun hond heet King
Dat bedacht ik me dus ook toen ik de naam las. Ik heb echt een hekel aan namen die taaltechnisch niet kloppen
Dat is net zoiets als namen met een Y, waarbij de uitspraak Dj is. Dat kan gewoon niet, ik krijg daar echt kortsluiting van
Het is niet echt een naam die ik gauw leuk zou vinden. Maar ik vind het op zich meevallen maar dat komt omdat ik via via iemand ken met die naam. Net begin 30
Allemachtig zeg, ik kom er toch net een tegen. T'Yana. Nou heten haar oudere broer/zus Tiandro en Tiara dus heel verbazingwekkend is het niet maar mijn hemel zeg wat een namen.