Klinkt als Nomad, dat bekende kampeermerk. Ik “ken” trouwens een Noaz. Ook niet veel beter als je het mij vraagt…
Hahaha. Maar dat maakt de naam wel opmerkelijk, want als jij en ik dit allebei al lezen in de gauwigheid, dan zullen er vast meerdere met ons zijn. En dat is eigenlijk te gek voor woorden. Hoezo is er niet over deze naam nagedacht?!?
Fetje blijf ik ook altijd een hele slecht gekozen naam vinden. Hoewel je in de uitspraak er een -s bij doet: fetsje. Maakt t niet veel beter. Arme mens is nog graadmager ook
Onze overbuurvrouw heet zo. Ik kende de naam niet, ze komt uit Friesland, dus vond het wel een logische naam voor die provincie. Ben er inmiddels wel aan gewend.
Oef ja, dat is wel echt om te janken Doet me overigens denken aan Cyndi (Lauper). Kan ik ook na al die jaren nog altijd niet aan wennen…
Ik ken ook een Heike. Feike, Mieke, etc zijn me ook wel bekend . Er zijn ook nog veel verschillende variaties met '-ieke'...overigens prima leuke namen hoor, maar echt veel varianten inmiddels. Ik ken een Bieke, Dieke, Fieke, Hieke, Lieke, Mieke en een Ike (die je uitspreekt als ieke, ik lees het zelf echter steeds als 'Aike')