Ik heb nu al 4 geboorteborden zien staan met de naam : Moos. Ik kan er niet aan wennen, ik lees hem op z’n Engels…
Begrijp ik. Hij komt van Mozes, toch? Als ik hem in het Nederlands hoor is het een prima naam, maar als ie geschreven staat lees ik het in het Engels, en dan is het wel een beetje vreemd
Quan Dyhn (je zegt Din, wat mij de associatie geeft met vrouwen die het woord ‘vriendin’ niet gewoon kunnen uitspreken en daarom ‘dinnetje’ *kots* zeggen. -> beide mannen. Kenleigh Shontel (hoe volks wil je het hebben? ) -> beide vrouwen.
D'julliun. Gewoon een blond kind. Sibusiso. Schijnt een Zuid-Afrikaanse naam te zijn. Kaedance En een niet onbekende naam, maar toch één waarvan ik denk: waarom? Koenraad. Een baby. Hoop dat ze hem gewoon Koen noemen
Van die blonde D’julliun springen de tranen me in de ogen Koenraad vind ik juist wel tof Ik hou wel van die statige namen zoals Koenraad en Welmoed enzo Kaedance trouwens ook niet lelijk als je het mij vraagt! Hooguit een combinatie tussen Kae en Cadence. Maar niet heel vreemd dus vind ik. Bij Sibusiso krijg ik op de één of andere manier de associatie met ‘abuse’ oftewel ‘misbruik’ dus
@hummeltje5 Welmoed vind ik dan wel weer prachtig! Jammer dat mijn man daar noooit akkoord mee zou gaan