Onee toch, wat zieli.. opmerkelijk! Dan ben je wel echt blij als je de Alex of Axel bent, of desnoods Lexa
Ik vind t ook wel weer leuk als oude namen terugkomen. Ik vind bv Koosje, Guusje of Dirkje voor meisjes echt wel leuk klinken. En Kees ofzo voor een jongen. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou denk ook even moeten wennen aan een baby Gerard Maarja dat heb ik ook met al die 'bedachte' nieuwe namen. Zoals best veel voorkomende Jaxx... Djeksks? Waarom dat niet gewoon Jack ofzo?
T’Nia en Zoofieya. Seriously.. Sofia vind ik prachtig en die zal buikbaby als tweede naam krijgen mocht zij over een paar weken alsnog een dame zijn. Maar hóe kun je die op schrift zo verkrachten?
vaak is dat dan zo’n familie naam die op elke eerste zoon wordt doorgegeven. Hier in de buurt hebben we een jongetje dat Jan (4jaar) heet. Net als zijn vader, opa , overgrootvader etc.. En een Willem, zelfde verhaal.
Vriendje van één van de kinderen heet ook Jan. Maar vader niet (en ook geen opa dacht ik). En Karel is niet de oudste zoon in het gezin dacht ik. Ook heet vader geen Karel. Vroeger zag je dat idd. wel meer, maar dat is met onze generatie vrijwel gestopt.
Net een Spaanse film gezien. In de aftiteling kwam ik deze namen tegen (niet als rol, maar echt als acteur of overige medewerker aan de film): Nacho Pere Karmele (caramel) Sauce Eet smakelijk!
Taco heb je ook nog. Had ook mooi in dit rijtje gepast. En ik heb ooit op tv een Vlaams meisje gezien met de naam Vanille. Die naam zou ik zelf niet durven geven, maar ik vind hem prachtig!
Ja ik ken ook een jonge Karel! 6 jaar. En nee geen familienaam haha Is helemaal hip die bejaarde namen haha Naja beter dan Djelisijahh haha
Je weet ten minste wel hoe je het moet schrijven. hooguit Karel of Carel maar dat is dan maar één letter waar je van moet weten hoe je die moet schrijven
Zijn ze Russisch? Dat zijn namelijk bijnamen van Alexander en Mariya, en dan lijken de namen een stuk minder op elkaar