De opvallendste dubbele kindernamen uit 2021 van Nederland op een rijtje: Anna-Spiegel Kam-Ping Serenity-Hope October-Noon Tiger-Lily Zola Zaza River Fuk-Hoi Milano-Marseille Xess Xava Blessing-VirginYah Jaquar-Dior Elle-Wijntje Johnny Johnny Otto Chanel-Lyric Lumiére-Abgaïl Phoenix Ray Charlie Chang Kommer-Jan Junior-The-Great Diamond-Earl Booth-y Pink Blue Jetje Rocket Gunnel Jane Horatia Ingela Rose Diamond Keesje Kee Kiki-Kate George Andrew Foekje Flo Julius Jay Johnny-Jo Sammie-Solve Lente Bloem Bessy Pip Er zitten meerdere pareltjes tussen, maar Fuk-Hoi spant voor mij toch wel de kroon.
Miraphora. Ondanks dat ik het niet zo mooi vind dat er overduidelijk een “losse naam” in zit (Mira), heeft het ergens ook wel weer wat.
Kam-Ping dan Sommige zijn wel ronduit sneu. Nummer 15 bijvoorbeeld: die mensen hebben echt geen kaas gegeten van hoe streepjes werken en hoe spelling an sich werkt Nummer 16 daarentegen is helemaal zo gek nog niet.
Dan hadden ze het streepje weg moeten laten dus. Dan wordt de Amerikaanse uitspraak idd. Djoo-lie. Nu is enkel Joo-lee of Djoo-lee de enig mogelijke uitspraak, dus wordt het gewoon foutief uitgesproken. Best een misser
Ja volgens mij wel. Staan meer kindjes van bekende Nederlanders tussen. Xess Xava is van Yolanthe en Wesley.
Maar deze namenlijst gaat over kindjes geboren in 2021. Die van Yolanthe en Wesley is van 2015 zoiets. Dus dit kindje is letterlijk naar hun kind vernoemd