Kan. Ik weet wel dat Cem, uitgesproken als Djem, vaker gegeven wordt. Dus kan ook zomaar zijn dat de ouders van Djem die naam hadden gehoord en dachten dat je het met Dj- schreef
Ik vind m leuk, maar hij is zeker niet ieders smaak: Rocky. Maar nu komt het opmerkelijkste: Rocky heeft een tweelingbroer genaamd Ricky
Snap je toch ook niet. Een keer per ongeluk foutief doen kan gebeuren, maar zeker met een naam zorg je er toch voor dat je goed leest en het goed overneemt? En juist ook met zo’n naam als die van jullie zoon: geen onbekende naam en ook geen onbekende spelling. Dat moet toch goed kunnen gaan zou je denken?! Ik snap best dat een naam als Dja’meölyninho behoorlijk wat problemen op kan leveren, maar John?
Hehe, ik schreef destijds de naam van onze pasgeboren dochter verkeerd op een kaartje. We gingen naar een bruiloft, waren al bij vrienden thuis (dus afgeleid) en ik was íéts te blij om weer eens lekker de deur uit te kunnen naar een gezellig feest.
Een jongen van 7 met de naam Joop. Nou vind ik ouderwetse namen vaak wel leuk bij een klein ventje maar deze vind ik meer iets voor een bejaarde man