Als het aan mij had gelegen Valetino afgekort Vale. naar VR46 Valetino Rossi. maar goed ik ken iemand die een Senna heeft als meisjes naam. Ik denk dan direct aan Ayrton Senna de coureur, bleek dat zowel papa als mama daar nog nooit van gehoord hadden. tja ben ik toch iets anders opgevoed met kijken naar de formule 1 en moto GP. Michaél had ook gekund maar dat wordt altijd op zijn engels uitgesproken en niet op zijn duits. Tja en aangezien en michael jackson die naam al heeft en ik daar helemaal niks mee kon dat het niet worden
Je bedoelt Valentino neem ik aan? Want zo is de naam....met n. Vale uitgesproken als Veel of Vaa-luh?
Ongeveer dit soort namen kwam ik vandaag ook tegen in een lokaal krantje. Ik heb er maar geen post over aangemaakt want de rij bijzondere namen was eeeeellenlang
Het is een Slavische naam, had vroeger een buurmeisje dat zo heette (maar dan met o ipv ou) Edit: ondanks dat wel een opmerkelijke naam ja
Even een positief opmerkelijke dit keer: Marée (en geen nieuwerwetse maar een volwassene). Eeeeenige nadeel vind ik met de ‘Ma-namen’ dat, zodra ik het de tweede keer lees, ik Ma echt als Maa lees ipv. Mah.. en ik vind ‘ma’ zo’n vreselijk woord voor moeder, dat ik zo’n naam dan al gauw niet meer los kan zien van deze associatie