Een meisje. Johni, vernoemd naar ome Joey en tante Heini, vandaar de schrijfwijze op deze manier. Super verwarrend want ik zou eerder Djonnie denken dan Joonie En Jeneaux is idd een jongen.
Ik ken een Maïra met zusje Jara. Moest daar me Ja bij Johni denk ik dus ook aan de uitspraak djonnie, dus daarom aan een jongen. Waarom ze er dan niet gewoon Joni van hebben gemaakt… Was de vernoeming minstens net zo duidelijk, maar de schrijfwijze plús uitspraak véél minder verwarrend… En is ook nog eens een bestaande naam.
En wat ik toen zo hilarisch vond... Miguel en Chayenna vertelden voor de geboorte al aan Rob en Thaila hoe ze hun dochter gingen noemen en toen hadden ze commentaar dat het zo'n bijzondere naam was
Taofiqah (vrouw, AYTO UK). Edit: whahahaha ik ging ff de betekenis opzoeken. Het is somalisch voor ‘hou op’
Die zijn de afgelopen periode al vaker voorbij gekomen Ik begrijp wel waarom Hope Hope heet maar die andere 2 hadden toch wel echt andere namen kunnen krijgen natuurlijk..
Mijn boodschappenbezorger van vandaag heet Pol. Ik vraag mij oprecht af of er zo een man of een vrouw voor mijn deur staat.