Ik vind dat een prima naam eigenlijk. Niet dat ik de naam zelf zou geven, maar ik vind er ook niet echt iets opmerkelijks aan.
Die vind ik dus ook echt ver-schrik-ke-lijk. Misschien wel 1 van de ergste namen ter wereld. Op de 1 of andere manier moet ik ook heel erg aan een woonwagenkamp denken? En ook aan dat meisje van Junglebook. Van de week zag ik ook iemand voorbij komen met deze naam, toen wilde ik 'm hier posten maar was ik het vergeten. Paar dagen later zag ik net als jij de Prenatal kindjes voorbij komen en toen een tweeling waarvan 1 met deze naam. Vond het ook wel hoogst opmerkelijk dat het andere kindje een naam had uit een totaal andere categorie. Dat rijmt dan niet voor mij.
Tweeling: Hendrik jr & Ledjarho - twee jongetjes. Grote zus is Ledjeena. Ik vind vooral het contrast tussen de tweelingnamen groot.
Vreselijk Niet alleen de namen, maar óók de combinatie idd. Klinkt als mijn verhaal hieronder, maar dan met andere namen. Even opgezocht wat de andere naam ook alweer was: Shanti is trouwens een jongen, wat ik zelf zo mogelijk nóg erger vind dan wanneer het een meisje zou zijn met deze naam. En zn tweelingbroertje heet dus Dexx
Dionisio Namen generator had ook een paar pareltjes met de naam combinatie van mij en vriend, jongens namen: Salaheddine Oswaldino Elaishandro
Ik kon het ook niet laten om m te gebruiken. Wat een verrassende namen kwamen eruit zeg! Sommige heel oké, zoals Josephine- Charlotte of Wander- Matthijs, maar dit waren toch wel de top 3 pareltjes: - Bramboosjelientje Dat ‘boosje’ er ook in Zo noemen wij de jongste weleens als ze boos is hahaha - Devyntreashure- Jahaily - Karjiosentono Ik heb me in ieder geval kóstelijk vermaakt
Haha jawel Had op haar profiel gekeken onder die foto had dus de moeder gereageerd en op haar profiel stond dus een jongen en meisje