Bij mijn vorige werk heette een collega zo, alleen dan geschreven als Anne-Bé. Tevens zus van een bekende advocate; naam beginnend met Bé…
Dat denk ik ook, Grote zus Everleigh (valt mee) Dan Posie (meisje) Zealand (jongen dus) Sunday (meisje) En de moeder is nu hoogzwanger.. ben héél benieuwd..
Ik ken dus een ander gezin met een Zealand. Oudste meisje heet Indy Llew, middelste kindje heet Birdy Roe en de jongste heet Zealand B.
Toevallig ken ik van TV een Duitse vrouw die Tamina heet, die maakt voor (ik dacht) WDR diverse reisprogramma's
Dat is volgens mij een Afghaanse naam. Ik ken het als Tahmina. Laatst een boek gelezen van de vriendin van wijlen Peter R de Vries en zij heet zo.
Zover je het kan inschatten , heeft die presentatrice niet dergelijke roots. Ik kwam ondertussen op internet Friese oorsprong of Noors/Zweeds. Maar een zeldzame naam, waardoor je er ook niet zo makkelijk achter komt. Nu je het zegt overigens van die vriendin van Peter R. de Vries, dat kan wel kloppen inderdaad. Maar goed, soms komen bepaalde namen in verschillende vormen voor.
De Tamina waar ik de naam van postte was een jong meisje uit Noord-Holland. Voor zover ik dat op uiterlijk kan beoordelen, heeft ze geen buitenlandse roots.