Ik kwam net Gondaliena tegen. Klinkt zo ouderwets maar het is echt een baby van een paar maanden oud.
Ik aan Conchita Würst, de “vrouw” met de baard, van het Eurovisie Songfestival van 10 jaar terug. Vanavond nog even kort op tv gezien tijdens een stukje van de halve finale. De oudste is 8 en op school leeft het heel veel, dus hij wilde graag kijken. Ik ben na enkele nummers weggegaan en heb lekker een bad genomen. Veel beter
Er zat vroeger iemand bij mij op school die zo heette, werd idd ook vaak met Chiquita aangesproken Over bananen gesproken: het bekendste "merk" van bananen bij ons heet Dolce & Banana, uit Ecuador, dat is eigenlijk nog best grappig
Ik lees net in een topic dat de dochter van een (schijnbaar) BN'er de naam Kees gekregen heeft. Dat vind ik sowieso een ontzettend lelijke naam, maar voor een meisje is het helemaal niet te doen. Hoe kom je er op.
Vroegahhh toen ik nog lief en schattig was ( ) keek ik net zoals ongeveer ieder huishouden in die tijd, Flodder. Daar was Kees ook een meisje/ jonge vrouw. Blijft nog altijd apart vond ik toen al en nu nog steeds, maar op de één of andere manier went het toch net ietsjes meer als je er zelf één “kent”.