Opmerkelijke suggesties van autocorrect

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Hoe maak je met je iPhone een printscreen?

2. Within

Within Niet meer actief

Homeknop en het knopje op je telefoon tegelijk indrukken. Je ziet dan een flits en dan is de foto opgeslagen in je album.

3. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Als ik okidokie schrijft, maakt hij er vaak olijfolie van.. Dus iedereen altijd: 'Huh?'

En ik noem iemand geregeld kanjer, en dan maakt die er een woord van waar de j een k is.. Moet dus altijd heel erg opletten..

Verder heel veel stomme dingen, ik heb lange nagels, dus het is echt puzzelen voor de ander!

4. Get it! Ik gebruik dan de wekker van mn iPod, maar geen idee welk geluidje ik heb gekozen.. :)

5. prettymum

prettymum Niet meer actief

Haha!

6. Ik moest zo lachen om een topic van sorien, vroeg ze welke naam we leuker vonden.. Djalyna of Tintje :(

Dat moest dus Jinte zijn whaha :D

(en ik maar serieus denken is Tintje dan een naam nee toch?? Dat kan toch niet?)

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Whaha ik ga helemaal stuk hier! :D
    Ik heb ook echt vaak van die dingen, kom er zo alleen even niet op.

8. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik zeg tegen mijn man altijd luf Joe voor de grap en daar maakt de telefoon altijd lufthansa van ???

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Kan je bij de ipad ook een printscreen maken?? ( ff heeeeel erg offtoppic, i know)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Grappig altijd die autocorrect. Ik moest er eerst aan wennen maar nu lees ik meteen als ik typ, kan bijna blind typen ;).

Een tijdje terug typte ik een whatsapp aan mijn man en ik wilde schrijven: ik ben klaar met filen, stond er: ik ben bijna klaar met roken. Ik was dus wel op tijd met aanpassen anders had mijn man raar gekeken denk ik :)

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ikheb hier wel eens een meute over me heen gehad omdat ik het over bijvoeren had, sorry dat was dus de autocorrect...net als die nachtkastjes waar kinderen in hun slaap soms last van hebben...

12. Vroeger had ik een vriend die Jaap heette, als ik dan een sms stuurde werd dat altijd kaas.. 'Hoi Kaas, alles goed??'

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahahaha die jaap kaas is leuk!

Laatst wilde ik mijn man antwoorden met 'haha ga je zo met me mee?' maar dat werd dus 'Hans ga je zo met me mee? en mijn man zich maar afvragen wie Hans was :D

14. Wat zei je, sorry naar mijn verkeerde lover gestuurd? :D

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Net voordat ik een weekendje weg zou gaan met een vriendin viel m'n jongste met z'n mond op de tafelrand. Nadat het gestopt was met bloeden in bed gelegd. Toen kwam manlief thuis en ben ik weggegaan.

Kreeg ik 's avonds een berichtje van hem; 'oh ja, hij was niet op z'n tanden of lip gevallen maar op z'n rundvlees'.....

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Even een kleine greep uit mijn whatsapps naar mijn man:

Schatkist (schatje), ons menneke was net een barlepel (aapje) toen ie zo tegen me aan kwam liggen..

Eikelboom! (Eikel)

17. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Vanmiddag nog, dagobert duck werd dagobert dick. Mn vriendinnen lagen helemaal in een scheur!

18. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ow ik heb de slappe lach hier. Zo hilarisch. Ik typ wel eens in het turks en toen ik mijn i phone Pas had heb ik mijn schoonzus voor h**r uitgemaakt. Heb het gelijk daarna maar uitgeschakeld :)

19. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Geweldig! Lig helemaal in een scheur hier haha :D

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hahaha ik heb autocorrect uit staan, maar zou het voor de lol gewoon haast weer aanzetten. :p

Deel Deze Pagina