Hoeveel dagen na positieve ovulatietest is cryo terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ovulatietest was vanochtend al flink aan het verkleuren, dus ik vermoed dat ie morgen positief is. Als ik dus morgen een positieve ovulatietest heb, wanneer kan ik dan de terugplaatsing van m'n cryo verwachten?
    Of verschilt dat per ziekenhuis?

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

De meeste terugplaatsingen had ik 4 dagen later. Meestal was de test vrijdags positief en dan dinsdag naar Dusseldorf. Kwam toevallig elke keer zo uit.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dat hangt er wat van af, van de dag van invriezen. dat verschilt per ziekenhuis wel.
    Ik kreeg terugplaatsing op dag 5, embryo's op dag 5 ingevroren.

4. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op donderdag de punctie en volgens mij is de emmy op zondag ingevroren.

Hoop zo dat de terugplaatsing niet op zaterdag is, want we zouden een weekendje weg gaan en dat gaat dan niet door :(

Weet iemand of er een mogelijkheid is om de terugplaatsing bijvoorbeeld een dag later te doen?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee das niet mogelijk...het moment van terugplaatsing steekt nogal nauw.
    Je kan er altijd voor kiezen om pas volgende cyclus terug te plaatsen natuurlijk.

6. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag inderdaad een positieve ovulatietest en heb het ziekenhuis gebeld. Omdat ik morgen pas m'n ovulatie heb en de cryo 4 dagen na de punctie ingevroren is, kom ik dus uit op maandag. En daar ben ik heel blij mee. Eerst lekker een weekendje weg en weinig tijd om te piekeren en dan maandagochtend het telefoontje of de terugplaatsing door gaat.
    Ik ga dus maar weer duimen voor een positieve afloop!

Deel Deze Pagina