Opmerkelijke verjaardagkado's positief/negatief

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier positief; scooter op m'n 16e, gouden ring op m'n 18e
    Negatief; kan ik me zo niet herinneren voor mezelf, herinner me wel dat m'n schoonmoeder een paar jaar geleden op de verjaardag van m'n man met een oerlelijke stropdas als cadeau aan kwam zetten. En dan te bedenken dat hij eigenlijk nooit een pak draagt... Maar goed, ze komt wel vaker met prulcadeautjes (ook voor de kids) dus zal wel een kwestie van weinig inzicht in dat soort dingen hebben zijn ofzo....

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier wel eens een tas gekregen die ze gratis weggeven bij de Douglas als je wat duurs koopt, en dat was het hele kado. Dacht nog, waar is de bon? Dat viel tegen... Hihi

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    negatief: zilveren ketting en zilveren oorbellen, terwijl ik én niet van zilver hou, én geen gaatjes heb!

positief: Mn rijbewijs

mijn vader heeft mij met sinterklaas ooit chocoladeletters en nog meer zoetig spul gegeven, en daar bij: Een weegschaal!!
    en bedankt pap!:p

4. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL

zoiets zou mijn vriend romatisch vinden

5. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb ooit is een doosje kerstkaarten gehad (ik ben in september jarig). Er waren en nog twee uit ook :S

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Haha ik ben blij dat mijn 6 appels en koffieboor het hier goed doen in dit topic *lol*
    Ik proestte het zelf ook bijna uit toen ik het inpakpapier verwijderde haha (let op, het was ook nog op 1e kerstdag in het restaurant van een chique hotel haha)

Maar geweldig om te lezen wat voor hilarische cadeaus iedereen krijgt. Sommige cadeaus inspireren me echt haha

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 164185
    Beetje gekke foto ;) Heb hem even omgedraaid...
    (Gebaar betekend I love you, vandaar dat dit op foto moest :D )

Vriend heeft deze ring dus samen met een juwelier ontworpen.. Onze namen beginnen allebei met een M, en we hebben elkaar ontmoet op een concert. De 2 boogjes (tussen de M en het muzieknootje) zijn koppeltekentjes uit de bladmuziek.. Betekenis van de ring is dus ook 'verbonden door muziek'. In de ring is de datum dat we elkaar ontmoet hebben gegraveerd.
    Nu zie ik zelf het muzieknootje ook als Oona... (De muziek in ons leven)

Trouwen zullen we ws niet doen (Of op maandagochtend puur voor dezelfde achternaam als mijn dochter)... dus een trouwring komt er niet... maar deze ring betekend dat wel voor me ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Positief: moet nog wel komen :p maar wij krijgen een auto van mn schoonmoeder donderdag :D

Negatief: Wc-borstel (GEBRUIKTE!!!) :( ;)

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Roozjuh....:$ AAaaahh nee dat is errrgg!!!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat was niet echt t leukste kado ooit nee :p win ik het met 'Meest ergste kado ooit?' hahaha

11. mona23

mona23 Niet meer actief

voor mijn verjaardag een stoomwisser voor de vloer. Erg handig, maar niet leuk om te krijgen voor een verjaardag

toen ik net was bevallen kreeg ik van mijn baas een fles wijn... tja, leuk als je nog borstvoeding geeft.

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Schoonmama wou ons ook eens 'funcadeaus' geven voor Kerst:
    M'n vriend een zak sinaasappelen, ik een pak Tampax (met de mededeling, dat ze dat 30 jr geleden ook gekregen had maar uiteindelijk 9 maanden niet nodig had - hint hint).
    Heb heel groen gelachen, wetende dat m'n moeder elke keer een mooi bedrag overmaakt...

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    #53 Jo79, 4 jul 2011
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
    Wij hebben een krent in de familie die altijd de meest rare prutcadeaus geeft. Ten eerste krijg je altijd al een verjaardagskaart die al gebruikt is, waar dan een velletje papier over heen is geplakt waar ze dan 'gefeliciteerd' op zet, trek je dat vel er af, dan zie je dat het een kaart is die aan haar gericht was, dan gefrankeerd op het werk, zodat het geen postzegel kost.
    Even een opsomming van de meest treurige cadeaus van haar:
    - Een handdoek die al gewassen was
    - Een rubber lapje op potten mee te openen
    - Een oogmasker (zo eentje die je gratis in het vliegtuig krijgt)
    - Een Sinterklaasletter van wit uitgeslagen chocolade die gebroken was.
    - Een vaatdoekje
    - Een oranje kaars, ook gebroken
    en hier komt het toppunt: Een proefverpakking OB-tampons!!!
    Ja, bij die laatste zei ze nog zowaar 'ja, het is meer een soort grapje, maar een normaal cadeau zat er niet bij.
    Ze is niet arm, maar heeft gewoon geen zin om geld uit te geven, alleen is het gewoon genant, ik kan er ook niet normaal op reageren, al verwacht ze volgens mij allerlei 'aah's, en ooh's.
    Oh ja, dan vergeet ik nog hoe ze het verpakt. Ik kreeg eens een doosje van een duur parfummerk, waar zo'n cadeauset in verpakt wordt. Ik dacht al 'nou, ze heeft eindelijk eens goed uitgepakt'. Open ik het doosje, zit er een rompertje van de Etos in in afgrijselijke kleuren.

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Haha, dat hangt er van af of er nog souvenirs van de vorige gebruiker bij zaten :p

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Positief: best veel, ben een tevreden mens. Maar enkele toppers: mn aanzoeksring (heel simpel ding hoor, maar wel een symbool van mn lief zn liefde), ruim 2500 euro tijdens ons huwelijk voor 2 goede doelen. Met name die laatste vond ik heel mooi. Ik moest dus ook wel even slikken toen ik een aflevering van 'Fortuinlijk vrouwen' zag waarin een dame heel trots de opbrengsten van een benefit avond voor rijke stinkerds overhandigden aan de directeur van een kankerafdeling van een ziekenhuis à 1250 euro ... ik werd hier echt onpasselijk van.

Negatief: geen dingen die me zijn bijgebleven ;) (al word ik soms wel moe van alle nutteloze dingen die na vakanties of aan de kinderen worden gegeven, komt uit een goed hart hoor ... maar ik denk dan altijd aan het eiland van plastic in de oceaan)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaah o bah!

18. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Gadver:$

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja das waar ook, manlief hielp me net herinneren dat we bij die wc-borstel een toiletbril erbij hadden gehad... en ja ook die was niet nieuw

20. adi

adi Niet meer actief

En kreeg je dan ervoor betaald of zo? ;)

Deel Deze Pagina