Ik vond het gewoon zo vreemd omdat hij ook echt niet stevig gebouwd is, heeft gewoon een heel normale bouw. Anders zou ik inderdaad nog kunnen denken, ach ja, hij is nou eenmaal wat steviger gebouwd. Maar dat is hij dus helemaal niet. Daarom voelde de opmerking ook zo raar. Hij stond daar in zijn ondergoed en zij zat naar een tabelletje op het scherm te kijken. Alsof ze het over een ander kind had en hem helemaal niet had bekeken.
onze zoon was altijd te zwaar totdat hij met 3 en 4 jaar te licht was . hoe kan dat.. ehh hij beweegt meer.. dochter is prematuur geboren oo ze groeit niet genoeg hoor ,na 8 weken,ze zit te laag in de tabel.. ik kijk tja als die tabel begint op 3 kg en zij is 3 weken onder de 2500 gram geweest zou het ook wel raar zijn als ze nu 4 weken later op het midden zou zitten he.. oo oo ja ze is natuurlijk lichter geboren ehh ja dan zal het wel goed zijn.. echt, ik dacht.. omdat je geen tabelletje hebt heb je ook geen idee meer wat een goede groei is.. dus niet naar luisteren. punt.
Als een kindje veel zou snoepen, zou ik als cb ook adviseren dat te minderen. Maar los van gewicht; een te licht kindje dat heel veel snoept is ook niet gezond natuurlijk... In jouw geval snoept je zoon vrijwel niet, eet gezond; dan is dit gewoon zijn bouw. Klaar. Niks veranderen aan z'n voedingspatroon.
Cb moet je niet serieus nemen. Dochter liep als baby al overal mee voor, best heel erg ver voor dus ik had daar vragen over om daar goed mee om te kunnen gaan. Ik kreeg als antwoord, ja gelukkig loopt ze niet overal mee voor he want qua lengte en gewicht zit ze wel ver onder het gemiddelde 😏😏. Dus tja, hoe serieus kun je ze daar dan nemen...
Yogho yogho is troep. Ik ben ook geenn fan van optimel, maar dat is echt wel beter dan yogho yogho... Yogho Yogho Aardbei 1 l online bestellen | AH.nl Optimel Drinkyoghurt framboos 1 l online bestellen | AH.nl
Leg het naast je neer. Echt. Ik kreeg hier bij de jongste twee ook altijd te horen dat ze te zwaar waren. Altijd. Maar hun eetpatroon is normaal, en je weet als moeder zelf wel wat je je kinderen geeft. Mijn dochter is idd gezet, dat was ik vroeger ook. Haar BMI daalt steeds verder en volgens de laatste controle bij de CB-arts was dat allemaal prima. Mijn tweede heeft inmiddels een gezond BMI. En die heeft daar niks voor laten staan en we hebben er ook niks speciaals voor gedaan. Het verbaasd me enigszins dat hij niet broodmager is met zijn energielevel en bijbehorende gestuiter.
Dat ze dat te zwaar vinden. Mijn dochter is 20 mnd oud en weegt 16,5 kilo bij 99,5 cm en die is perfect in verhouding. Haar zus van 4 weegt 18,2 kilo en die heeft weer ondergewicht. 18 kilo is gewoon gemiddeld voor een bijna 4 jarige kleuter hoor. Is echt niets te zwaar.
Ik weet niet meer precies lang hij was afgelopen oktober, rond die 108 cm aan 110cm bij een gewicht van 21,3 kg. Hier kreeg ik ook commentaar op dat ze hem bijna naar een diƫtist wilde sturen Vroegen ook naar zijn drinken en eten, maar daar kon ik niets aan veranderen zei de arts omdat dat gewoon goed was. Toen vroegen ze naar zijn bewegen, of hij wel genoeg buiten deed. Ze stond versteld toen ik aangaf dat we gisteren nog samen ruim 6 km hadden gewandeld en hij had gestept de hele weg en dat vaker dus dat was het toch ook niet. Ik begon ook aan mezelf te twijfelen, maar we zijn nu ruim 10 maanden verder en hij is nog steeds hetzelfde gewicht en zijn lengte is nu 115cm. Zorgen maak ik me allang niet meer Volg je eigen gevoel zou ik zeggen.