opmerking(en) van (je) kind(eren) waar je enorm om moest lachen..

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Haha, heerlijk!

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Fijn die periode :) lol

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zo zaten we vandaag op een stoepje en dochterlief speelde dat ze jarig was.
    En zei: "ik ben jarig, ik ben 11"
    Dus ik vraag waarom meteen zo groot dan?"
    Antwoord: ik ben gewoon zo snel gegroeid!"

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja zo moet letterlijk iedereen die we tegen komen welke taal hij/zij spreekt.
    Op zich niet zo erg maar bij geen reactie blijft ze het gewoon herhalen tot de persoon in kwestie vertwijfeld begint te brabbelen dat hij het echt niet snapt.
    Zo begint de venezuleze gitaarspeler inmiddels al hardop te lachen als ze aankomt... En diverse mensen die zowel NLs spreken als 1 of meerdere andere talen.. Raken er danig van in de war omdat ze historicus weten wat ze moeten antwoorden :)

Overigens wilde ze hiervoor van iedereen weten hoe zijn of haar moeder heette... vinden mensen ook al vreemd...
    Maarja zolang het normale vragen zijn mag ze het van mij vragen...
    Alleen dat boodschappen doen duurt altijd zo ontzettend lang :)

5. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk die kinderuitspraken he haha

Mijn zoon heeft er ook zoveel gehad, had ze eigelijk op moeten schrijven. Maar meneertje is bijdehand geworden. Deze is van vanmorgen:

Zoon: Mama waarom ga je met de auto naar werk je werkt zoooo dichtbij dat zelfs ik het kan lopen.
    Ik: ehm ja maar daarna moet ik je zusje ophalen van de creche en jou van de opvang.
    Zoon: nee geen smoesjes je bent gewoon lui....

ehm tjaaaaa :D

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Mijn zoontje wil momenteel alles uit de winkel wat hij ziet (speelgoed, snoep enz.) Dus hem veker uitgelegd dat je niet alles kan kopen want dat kost veel centjes.

Dus zegt ie vandaag: Mama als je veel centjes wil hebben moet je eerst gewoon centjes kopen in de winkel. Dan heb je genoeg centjes hè?

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Voor een paar weken geleden was
    Mijn fiets kapot

Ik heb een elektrische fiets en ga dus best hard

Na 2 dagen was mijn fiets gemaakt en zei de oudste ; nu kun je weer hard fietsen hè

Papa heeft maar een kleintje hè mama !

HUH waar gaat dit opeens over we hebben het over fietsen en opeens zeg je dat papa een kleintje heeft hoe kom Je daarbij

Ja dat heb ik zelf gezien zegt ie ! Papa maar een kleintje

Lieverd wat bedoel je nu ?

* ik begon me al helemaal af te vragen hoe hij daar nu in Godsnaam bij komt en hoe het van een kapotte accu naar naar papa's "kleintje" gaat die overigens niet zo klein is hoor haha :)

DE ACCU MAMA !! Papa kan niet zo hard fietsen dat heb ik zelf gezien
    dus papa heeft maar een kleintje jij grote accu dus jij kunt hard fietsen

Pff jeetje wat hebben we gelachen !

En als hij zich weer eens wijs gedraagd zeg ik weleens och ie old wief hahaha en van de week zegt papa tegen hem ach jij wijsneus

Nee hoor zegt ie ik Bun 'n old wief:D

En ook van de week : hij is gek oP Thomas en zegt tegen papa jij mag vandaag percy zijn dan ben ik Thomas en zusje is James mama is dan de DIKKE controleur

Ehmmm pardon ??? Is mama dik dan ?

Nee hoor mama de dikke controleur is de baas van alle treinen en mama is de baas hahaha

* is overigens niet zo hoor man en ik zijn samen "baas " maar ik ben gewoon vaker thuis bij de kinderen omdat ik niet werk

8. Popkoorn

Haha zoiets had mijn zoontje een tijdje geleden ook

Alleen mama ik wil dat treintje graag dus ik zeg lieverd daar heeft mama nj geen centjes voor zegt ie

Dan ga je naar de bank doe pas erin en haal je gewoon geld uit de muur heel makkelijk hoor mama !

9. Popkoorn

Oh en wat ik eerder nog weleens deed was als we ergens waren en ik moest opeens poepen dan zei ik dat gewOon tegen hem van kom schat er gaan naar huis mama moet poepen :)

Totdat we een keer iemand tegen kwamen die ik kende en hij zei sorry mama kan niet praten mama moet poepen !! :)

En dan krijg je opeens een rode kop van hier tot Tokio !! En bedankt hahaha

10. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    wanneer krijg jij van die bergjes?
    (ik heb een kleine cupmaat)

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    De zoon van mijn beste vriendin ging logeren bij zijn oom en tante. Vervolgens gingen oom en tante zwemmen met hem en zijn zusje.
    Zusje met tante mee omkleden, hij met oom mee omkleden.

Zegt ie ineens heel hard: Heeeyyyy wat heb jij een grote piemel, mijn vader heeft een veel kleinere.. ;)!

12. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL

whahahahahahahhahaaha sorrry maar ga helemaal stuk hier

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wij zijn ook in de kerk getrouwd. Mijn neefje, van toen 4, was voor het eerst in de kerk. Op het moment dat de dominee de kansel betrad, vroeg hij hardop: mama, is dat nou de Here God?

Mijn zoontje komt nu pas in de praatfase. Vaak als hij valt oid zeg ik iets van oepsie of oepsiefloepsie. Paar weken terug in de supermarkt laat iemand een pot wortelen vallen waarop zoonlief hard zeg: oepsiefloepsie.

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oepsiefloepsie?????? Hoe kom je dr op??

15. Tese

Tese Niet meer actief

Gesprek tussen vader en zoon:

Sem: papa? Wanneer gaan we weer naar pipodorp?
    Papa: weet ik niet, moeten papa en mama eerst heel hard werken. Dan hebben we genoeg centjes om te gaan.

*even stilte*

Sem: papa? Heb jij hard gewerkt vandaag?
    Papa: ja
    Sem: heeft mama ook hard gewerkt vandaag?
    Papa: ja
    Sem: mooi, gaan we dan nu naar pipodorp? Want dan heb je genoeg centjes :p

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    R: 'Hoe heet jij?'
    W: 'Ik heet Wouke.'
    R: 'Nee. Dat is geen woord!'

R: 'Als je de zon volgt, kom je in de woestijn.'

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Toen de oudste nog een mini was met een luiertje om, stond hij voor mij ontzettend moeilijk te kijken.
    Hij werd helemaal rood, steunen en kreunen. Ik vroeg hem; 'lukt het schatje?' hij was overduidelijk aan het poepen.
    Zegt hij, kreunend ' Mama neeee, past niet :( '
    Mama had ook een luier nodig :D
    Maar het is goed gekomen hoor!

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ach, arm ding;)

19. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Paar weken terug maakte ik bij mijn moeder thuis van een lange broek een korte broek voor mijn zoon van 2.2. Mijn zus was er ook en deed de afgeknipte pijpen om haar arm. Kijkt zoon naar haar zegt ie, op zo'n toon van ben je wel helemaal lekker, "Nou ja"

Paar dagen geleden was zoon tv aan het kijken en ik ging mijn haar fohnen. Zegt zoon "Mama!" Dus ik doe de fohn uit om te vragen wat er is. Kijkt ie weer naar het scherm van de tv zegt ie "Goetomama" Meneer kon de tv niet meer verstaan.

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik lig in een deuk:D ik zie het helemaal voor me:p

Deel Deze Pagina