Colin wat ben je aan het doen? NIETS, HELEMAAAAAAAAAL NIETs .. met zo'n smile.. ik geloof hem dan niet zo.. gek he.. Ik ben helemaal alleen aan het kikkeren(stickeren), Ik heb geen les meer nodig hoor mama!!! toen hij 2 was: 1 koekje op, mama mag ik nog 1, want ik ben TWEE Doe per ongeluk zijn onderbroek verkeerd om... O mama ! Je (s)napt er echt niets van! zo is er vast nog meer maar dat weet ik even niet..
Ze ging net kleren klaarleggen vast voor morgen.. "wat moet ik klaarleggen? een broek of een legging?" Weet ik niet schat, weet niet wat voor weer het morgen is... "ik denk... koud..... of warm" hahahahahaha ik rolde bijna over de gang vant lachen. Ze zei het zo bloedserieus
S. Mama ik wil een maillot aan vandaag. Ik. Oh, is dat niet wat warm? S. Neuh, ik hou mn zweet wel op.
hahaha herkenbaar! Behalve dat die van mij zichzelf vrijwillig komt verraden. Mama..ik heb echt niet met verf op de bank geknoeid hoor...eeeeecht niet..beloofd
colin geeft dan gewoon zijn zus de schuld.. maar shannon stat dan net zo hard naar colin te wijzen.. (cowin cowin daan!!) haha.. meestal kan ik het wel aardig inschatten en anders vraag ik het nog 2 x aan colin en dan komt er meestal wel iets van een waarheid uit... hihi
mama : kom je uit bad.... ?? dochter : nee mama : ( loopt weg ) dochter : oke ! mama: loopt terug pakt handoek wil om haar heen slaan NEEEEEEEEEEE! mama loopt weg dochter : oke ! mama loopt terug pakt weer de handdoek .. dochter : neee!!!!!!!!!! mama loopt terug rolt over de vloer van het lachen oja ze is 1,5 jaar
wij zaten in de auto en de tank was leeg dus er moest getankt worden. Mijn man gaat tanken... ik en de kids blijven zitten. Maar ik moest heel nodig drukken (een poepje doen) Dus ik zeg van ik hoop dat papa snel klaar is wat mama moet drukken, zegt mijn zoontje van wat is dat drukken?, Ik uit gelegt dat ik een poepje moet doen, Doe mijn zoontje het raampje open en zegt heel hard: Papa je moet opschieten want mama moet poepen..... Een stel die daar ook zat te tanken die hoorde dit dus, Ik meteen bukken zo dat ze me niet zagen zitten
whaha poopje die is goed!!! hier zat ons mannek van de wk aan de tafel. mama heb je dat prikspul ik heb zo nlast van mijn "mollenbulten" dochter en ik lagen echt op de grond van het lachen hij zei het echt bleodserieus en had eerst niet eens door waarom we lachten..... hij is dus 2,9 jaar
ons manneke kan V en de S niet zeggen. maar is gek op vis en soep....... dus als je hem vraagt wat ie wil hebben roept ie standaard pis en poep
zoonlief weet nu dat babies geboren worden, maar dat van die boren he. Nu is hij hele theorieen aan het verzinnen om die boor(machine) te verklaren en hoe dat moet zorgen dat de baby uit mama komt. Hilarisch gewoon
We lopen met neefje (net 3) van de parkeerplaats naar een zandverstuiving: ' dat is een grote zandbak, ik moet er helemaal van bibberen!' Zoonlief (22 mnd) slikt een te groot stuk bloemkool door, en kijkt dan altijd heel moeilijk. Zegt hij direct daarna: 'bloemkool kauwen'. Gelukkig snapt hij zelf ook dat dat handiger is
Oh wat een geweldig topic dit!!!! Gisteren zaten we op de bank en mijn man zegt tegen mij: "Onze zoon krijgt moedervlekjes". Waarop mijn zoon zegt:"Oh dan wordt ik snel moeder he". Echt bloedserieus zei hij dat. We kwamen niet bij!! Hoezo kinderlogica....
mijn zoontje had gisteren een idee om een briefje aan de voordeur te hangen met daarop wij zijn arm.volgens hem kwamen er dan geen inbrekers binnen.hihi
Dochter heeft het hier steeds over oma die "op de brug" is Heb geen flauw idee waar ze het over heeft.... Zeker eendjes wezen voeren met oma op de brug ofzo.... Vanavond zegt ze "oma komt vandaag weer thuis he, van "opdebrug"? Ik: op de brug? Welke brug bedoel je dan? Bij de speeltuin? Dochter: ja, oma is nu toch klaar met vakantie? Ik: oh, je bedoelt Valkenburg
Vanochtend zeg ik tegen mijn dochter dat ze bijna grote zus is, waarop ze heel nadenkend kijkt en zegt: "o ja en dan mag ik wijn drinken!" (nee, dan mag mama weer wijn drinken).
-Mam, waar is mijn bh?? (bikinitopje) -Ik eet 's ochtends altijd chippies! Dit roept ze tegen iedereen, en mensen zien dan mijn kind al op de bank zitten om 7 uur met een zak chips. Ze eet eigenlijk cornflakes of van die andere dingen honing-rondjes enzo, maar noemt ze chips... - In Oostenrijk zag ze de eerste bergen in haar leven: "papa, zijn we dan nu in Huijbergen?" (Huijbergen ligt in Nederland bij Bergen op Zoom in de buurt.) - Lingeriewinkel noemde ze een okselwinkel. Hoe ze er op kwam... ik heb geen idee!!! -En baby's worden geboren via de mond. Ik zie op tegen de bevalling....