Zojuist een folder van bonprix in de bus. Tot op heden nooit iets besteld maar sommige dingen vind ik er wel leuk uitzien. Hoe is de kwaliteit volgens jullie voor kind, man en vrouw?
Ik heb mijn positiejas bij Bonprix gekocht en ben erg tevreden over de kwaliteit. Verder heb ik geen ervaring helaas!
Net vorige week 2 broeken besteld. Ziet er prima uit. Ik had ook een paar jurkjes besteld. Zag er goed uit, maar de pasvorm zat niet mooi, dus die heb ik vandaag retour gestuurd
Dat is per product verschillend, maar staat bij de recensies heel goed aangegeven. Je kunt uitgaan van normaal, behalve als anders bij de recensies staat. Van een jeans stond dat je beter een maat kleiner kon nemen, dus dat heb ik gedaan en die zit perfect. Voor maar 26 euro, dus als hij een beetje mooi blijft, heb ik een nieuwe jeansleverancier
Heel tevreden over bonprix. De eerste ervaring was omdat ik in de winter opzoek was naar een(betaalbaar) badpak voor mijn dochter. Bij bonprix gevonden en besteld. Super kwaliteit, blijft heel mooi, gaat niet lubberen wat ik bij badpakjes van hema/c&a/H&M wel altijd heb. Later ook gewone kleding besteld, zit prima, blijft mooi!
Ik koop regelmatig bij bonprix en ben door de bank genomen zeer tevreden. Als ik eens een keer iets heb wat toch tegenvalt, dan retourneer ik het en dat gaat prima.
Ik vind het niks, moet eerlijk zeggen dat ik nu al een aantal jaar niks heb besteld dus misschien is het veranderd. Maar heb wel jurkjes besteld, en het valt zo stom. Hangt enorm, geen model in
Ik heb er een positie jas vandaan en ook verschillende kleding voor mn dochter. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Mn dochter past nu het meeste niet meer, wat ik daar heb gekocht. Maar het ziet er nog steeds prima uit, niet verwassen ofzo. En mijn dochter is echt een buiten speel kind die niet zo zuinig is op haar kleren.
heb er een tankini en een badpak voor mezelf gekocht, allebei super blij mee! Ook wel eens een shirtje voor mezelf gekocht en vorig jaar een winterjas voor de oudste. Ik ben altijd erg tevreden geweest!
De kwaliteit is wel goed, maar ik vind de maatvoering hopeloos. Meeste jurkjes zijn echt net 10 cm te kort of juist te lang naar mijn smaak. Zo dom tot halverwege je benen of juist net te ver boven de knie. En de decollete's vallen altijd dieper uit dan op de foto lijkt. Ook de levertijd vind ik niet fijn, soms duurt het wel een week. Ik bestel meestal bij Wehkamp en ben gewoon verwend door de supersnelle levering daar, vrees ik.
Het is niet direct bagger, maar het is ook niet super. Wel goedkoop, dus goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor mij was het toch eens, maar niet zo snel meer, ik vind het meeste "net niet", maar dat is persoonlijk, ik ben wel blij met een paar items (zei ze met de bonprix jeans aan van een tientje , dan wel weer gecombineerd met een duur merkshirt, haha). Voor de kinderen is het hier geen optie, want de kinderkleding valt breed en ik heb een 7 jarige spijker en een slank babytje hier. Ik vind de pasvorm overigens beter dan verwacht, veel beter dan de c en a of h en m, voor mij dan tenminste. Mouwen zijn soms wel maar net lang genoeg, dus als je heel lang bent, is het niet zo'n goede optie (ik ben 1.73).