Hoe zitten/liggen jullie overdag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door puzzcat24, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik moet van mijn kleine beebke steeds liggen in de bankkussens
    Als ik zoals nu zit op de stoel waarin ik ook nog onderuit gezakt zit laat ie me weten dat dit niet geaccepteerd word!

Vraag me dus af hoe jullie zitten/liggen om een slecht humeur van je kleine te voorkomen

(hij heeft ook weer wat nieuws ontdekt lekker tegen mijn heup schoppen zodat mama automatisch anders gaat zitten ;))

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zoals jij dus zit, zo zit ik ook!
    Op de 2zits bank...tegen de armleuning aan, 2kussens in mijn rug en benen op de zitting.
    T is zelfs zo erg, dat ik eigenlijk tegewoordig ook zo moet gaan zitten eten!
    Anders lijkt alles knel te zitten! Organen, maar ook de beeb....
    En idd, als ik anders zit krijg ik flinke trappen tegen ribben

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Haha! Ik herken dat, onderuit zitten wordt hier ook niet echt gewaardeerd :D

Nu hang ik wel onderuit, maar ze slaapt nu denk ik, ze heeft een rustdagje vandaag.

Als ze echt niet op wil houden met trappen en duwen ga ik ook liggen op de bank, dat helpt inderdaad. Verder probeer ik zoveel mogelijk rechtop te zitten en haar wat te wiegen als ze te druk is.

Mevrouwke wordt trouwens net weer wakker, echt een druktemakertje hier. Ik las net dat ze 90 % van de tijd slapen. Nou hier lijkt dat wel andersom :D :( Heb jij ook zo'n herrieschopprtje?

4. puzzcat24

@juenco haha ik heb hetzelfde gelezen!
    90% pfftt echt niet!

@wendelaa Het zitten in de kussens is op zich wel lekker relaxt maar als je een soepie hebt gemaakt en achterover wil liggen (zoals ik vandaag...) kan het zijn dat je door een kick een lading soep op je borstkas krijgt
    Auwieeeeeeeeeee!

Wat leuk dat jullie hetzelfde hebben!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou, hier ook een die 90% wakker is hoor hahaha.
    En idd, moet vaak mijn buik wel als steuntje gebruiken....maar dat is wel op eigen risico hahaha.
    Ook de laptop krijgt regelmatig een trap;)

6. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Mijn beebje vind het het prettigst als ik op mijn rechterzij lig op de bank!
    Ik kan niet normaal meer zitten en op de bank hangen! Op een stoel/bank moet ik onderuit zitten met mijn benen wijd, very charming!
    Op een eetstoel, rechtop met benen zo wijd mogelijk.

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey ik heb het ook, zit eigenlijk nooit echt lekker, behalve in mijn pyama en onderuit op de bank/bed...

8. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Volgens mij zitten wij er allemaal erg charmant bij haha.
    Ik denk in plaatjes!! :D

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahahaha ik moet ook altijd zo zitten tot groot genoegen van mijn man :D:D:D

10. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Als ik lig is dat half onderuit of op mijn zij, beide met veel kussens. Half zittend op bed met mijn benen in kleermakerszit. Nu ben ik veel op bed te vinden vanwege bedrust, maar goed. Als ik zit (tijdens het eten bijvoorbeeld) is dat tegenwoordig altijd wijdbeens. Geen charmant gezicht, maar zo heeft de kleine ietsjepietsje meer ruimte (en mijn maag/ribben dus ook :D)

11. puzzcat24

Jeetje het is toch wat hihi
    Als ik op mijn zij lig en hij nestelt zich bv in de linkerhoek voor de nacht en ik draai (zoals zovaak voor ik mijn favo zij heb gevonden ) dan "valt" hij naar de andere kant
    En dan is hij pissed!
    Ik weet nu al dat hij zijn nachtrust goed gaat nemen als hij een beetje bijkomt van de keizersnee
    Zo van:"Ohhh rust!*snurk snurk*" haha

Deel Deze Pagina