Bij 9 weken al hartje horen kloppen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmamick, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hej allemaal,

ik wilde ff mijn blijdschap met jullie delen! Vandaag bij de verloskundige geweest voor mijn eerste afspraak (heb 2 weken terug al een spoedecho gehad vanwege aanhoudend bloedverlies) en ze wilde een kijken of ze misschien al een hartje kon horen.
    Eigenlijk kon het pas zeker na 12 weken zei ze, maar omdat ik slank ben zou het al kunnen.
    Ik weer helemaal zenuwachtig omdat het bloeden nog steeds niet helemaal is opgehouden (op echo was een bloeduitstorting te zien in de baarmoeder) en ja hoor!!! Na eventjes zoeken hoorden we het hartje razendsnel kloppen! :D:D Dat komt geloof ik niet vaak voor, zo vroeg al.

Ik ben zo blij! Wilde het graag met jullie delen :)

2. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Gefeliciteerd meis!!!!!!

:)

3. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ow wat leuk is dat dan he!! wij hoorden het voor het eerst met 7 weken, wat een genot:)

kwam inderdaad ook wel door mijn postuur want normaal zou het nog niet moeten lukken:p

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Dat komt niet vaak voo hoor;).
    Dat de verlos dat aan durft. Ik ben WAS ook slank voor mijn zwangerschap, maar ik ben echt blij dat ze dat bij mij niet heeft gedaan.
    Ik zou me echt rotschrikken als ik het niet zou horen..:(

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D

ps, ik ben niet slank maar kon ook het hartje horen met 9 weken
    maar mijn baarmoeder ligt wel wat hoger
    dus misschien dat het daardoor kwam
    maar het is en blijft geweldig om te horen ;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn hoor! is toch heerlijk dat geklop!

wij hoorden het met 6 weken al, maar dat was via het echo-apparaat (in de VS, in NL doen ze dat niet zo vroeg volgens mij), had namelijk ook een hematoom (die bloeduitstorting), dus was extra spannend! met 13 weken was ie opeens een stuk kleiner (van 5 bij 2 cm, naar 0,8 bij 2 cm) en gister bij de 20 weken echo niets meer van te zien!
    Lekker genieten!!

7. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb ook het hartje gehoord met 8 weken en 2 dagen, via echoapparatuur in het ziekenhuis, bij de verloskundige kan dat pas met 13/14 weken. Maar wat heerlijk he, om het te horen :)! Gefeliciteerd meis!

8. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Bedankt voor jullie leuke reacties :D

Surf, jij hebt dus ook last gehad van bloedingen tijdens het 1e trimester. Hoe lang hielden ze bij jou aan? En werden je bloedingen ook telkens minder naarmate de zwangerschap vorderde? (omdat je zei dat de hematoom steeds kleiner werd)

Deel Deze Pagina