de afgelopen week merk ik gewoon dat ik het niet meer leuk vindt op mijn werk. misschien ook omdat ik niet weet of mijn contract over 4 mnd wordt verlengd of niet. Collega's maken opmerkingen over dik worden als ik zit te eten enz. Terwijl ik er lang over heb gedaan om zwanger te worden en dit weten ze ook. Gunnen ze me het dan niet? Vandaag heb ik me ziek gemeld. voel me gewoon lamlendig. Vorige week 2 zieke collega's waarvan ik al het werk heb overgenomen. Wordt ik net gebeld (was te laat met opppakken) dus vm ingesproken door collega. of ik even op de mail de plannen voor aankomende half jaar wil zetten mbt omzet enz voor de directeur die langskomt!! Hallo ik zit toch ziek thuis??
Wat ontzettend flauw zeg...ziek is ziek, dan moeten ze dit soort dingen niet gaan vragen. Vind het uberhaupt zo flauw dat er soms zo raar wordt gereageerd. Dan heb ik toch maar erg geluk op mijn werk. Zit nu 2,5 week thuis met rugklachten en harde buiken, dat ik maar lekker rustig aan moet doen. Niet te veel van aantrekken!