ik moet even wat kwijt... langer dan een half jaar terug ging het tussen mn vriend en mij niet goed, zo erg dat het bijna mis is gegaan. In de tijd ging ik heel veel met een jongen om die helemaal gek op mij was. verblind door alle narigheid in mn eigen relatie ben ik toen wat voor hem gaan voelen. Na een fikse ruzie met mn vriend heb ik ook eens met hem gezoend( ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit in mn leven een grotere fout heb gemaakt ) maar mijn vriend en ik zijn er samen uit gekomen en sterker dan ooit! en achteraf ben ik erachter gekomen dat alles wat die andere jongen mij ooit verteld heeft gore leugens zijn! dus ik ben dolgelukkig dat ik de juiste keuze heb gemaakt. maar nou ik zwanger ben, hoor ik van verschillende mensen dat ik zwanger ben van iemand anders dan mn vriend en dat diegene dat ook heeft toegegeven. het verhaal gaat dat ik tijdens een avondje stappen met vriendinnen met hem de koffer in ben gedoken (nou was de laatste keer dat ik ging stappen, voor mn zwangerschap, in april dus het verhaal is zowieso al heel slap) het gaat wel echt om deze jongen van toen, aangezien ik dit van meerdere mensen heb gehoord. maar wat moet ik hiermee? moet ik hem confronteren? ik wil namelijk noooooit meer wat met hem te maken hebben! het steekt ontzettend dat behalve mijn schoonfamilie, iedereen doorhad dat dit niks meer dan ordinaire roddels zijn. maar nee mijn schoonmoeder en schoonbroer moeten verhaal komen halen! (het lijkt mij ook dat mensen die kunnen rekenen wel zouden snappen dat als ik 15,5 week zwanger ben, dat ik niet in april bevrucht ben, toen was ik nog aan de pil!!) het doet ontzettend pijn dat zij zo weinig vertrouwen in mij hebben, maar het doet nog meer pijn dat zij zo weinig vertrouwen hebben in mijn vriend en zijn gevoel voor eigenwaarde! alsof wij nog samen waren geweest als ik met een ander seks had gehad! laat staan zwanger zou zijn van een ander! sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt. wat denken jullie hiervan?
Gewoon iedereen laten lullen! en wat je al zegt het zou nog niet eens kunnen als ze nadenken! dus meid gewoon lekker laten gaan en lekker genieten samen met je mannetje van je zwangerschap! jullie weten hoe het echt steekt!
Die jongen vind het blijkbaar stoer ofzo om dit soort dingen te zeggen. Als je hem gaat confronteren met zijn leugens krijgt hij weer opnieuw aandacht van jou. Daar was het hem misschien al de hele tijd om te doen. Geef hem vooral niet wat hij wil! Jij schiet er ook niets mee op, want je wil niks met hem te maken hebben. Kan me heel goed voorstellen dat het zou opluchten om hem eens flink uit te schelden, zolang je die drang kan weerstaan, niet doen. Als je schoonfamilie kan rekenen, dan weten zij ook wel dat het leugens zijn. Dat worden straks vast hele diepe excuses. Heel veel sterkte.
niet doen! Het is een triest geval, en als je naar hem toe gaat heeft hij weer nieuwe stof om roddels over te verspreiden. Hij zal dan zeggen dat je laatst nog bij hem was bla bla bla. Het lijkt dan ook net of je iets uit te leggen hebt, en dat heb je niet. Laat je niet zwart maken, en als mensen zoiets geloven dan zijn ze gewoon zielig. Je hoeft je niet te veranwtoorden! Ik denk dat je het alleen maar erger zou maken voor jezelf als je met hem ging praten.
denk dat je ook wel gelijk hebt, maar ik ben gewoon zooooo ontzettend boos op hem! als ik hem zie dan voel ik pure walging en agressie opkomen. het liefst wil ik hem helemaal kapot maken maar zo ben ik gewoon niet. waarom zou hij mij dit aan willen doen? ik kan niks anders verzinnen dan jaloezie... en misschien ligt het aan de hormonen maar ik zit er gewoon ontzettend mee
nee dan ben ik zodalijk alleenstaande moeder mijn vriend wil die gast het liefst zo snel mogelijk tussen 6 planken hebben zo'n hekel heeft hij aan hem. gezien de geschiedenis ook vrij logisch.
schijnbaar wil die jongen aandacht ofzo, ik zou er niet op ingaan hoe moeilijk het ook is,JIJ weet hoe het werkelijk zit en wil iemand er iets over weten of ze zeggen er wat over tegen jou kan jij je nog tenminste verdedigen. zolang jij en je partner weten hoe het zit laat de rest maar kletsen
als je hem gaat confronteren heeft hij wat hij wil... namelijk aandacht! zolang jij en de mensen die om je geven maar weten wat de waarheid is zou ik het lekker zo laten. ik denk dat je alleen maar meer narigheid op je af trekt als je hem confronteerd. hij zet zichzelf voor lul hoor./
Daar moet jij ver boven staan, geniet van je kind en van je vriend en laat die gek maar lullen. Als je hem confronteerd ontkent hij toch! Groetjes, Romy
Denk eerlijk gezegd dat het hem idd om de aandacht gaat, positief of negatief. Haat is ook een gevoel, dus door hem te negeren laat je blijken dat hij je volkomen koud laat, en daar pak je hem het beste mee.. Liefs Jessy
Veel mensen vinden het nu eenmaal leuk om te roddelen en daar kun je toch niks aan doen. Die jongen voelt zich zeker op zijn zieltje getrapt en probeert je zo een trap na te geven. Negeren! Maar wel raar dat je je tegenover familie moet verantwoorden. Daar kun je best over praten. Voor de rest heb ik nee gestemd: zou er geen energie in steken. Laat ze maar lullen idd! Dan bloedt het vanzelf dood. Als straks je kindje geboren is kunnen ze toch zelf ook wel rekenen dat het nooit zou kunnen. Maar ja mensen die het willen geloven, geloven het toch wel. Daar doe je niet zoveel aan. Probeer het naast je neer te leggen en richt je op andere dingen en leuke dingen (babyspullen kopen). En laat je vriend anders eens met je schoonfamilie praten. Hij kan toch wel voor je opkomen vind ik. Het is ook een belediging voor hem lijkt me. groetjes
Lekker laten lullen....ik zou er zeker geen tijd en energie in steken. Jullie weten zelf hoe het zit, dus voor wie zou je het doen? Als mensen willen roddelen of leugens willen verpreiden, doen ze dat toch wel. Lekker genieten meid en laat ze kletsen, jij weet wel beter.
wat een mega sukkel zeg... het is beste is waarschijnlijk tog om het te negeren en hem maar te laten lullen.. maar aan de andere kant zou ik hem ermeej confronteren... hem ff duidelijk maken dat waar hij nu meej besig is absoluut niks uithaalt..