Opmerkingen over de ogen van mijn dochtertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    mijn neef en zijn vrouw allebei donker haar en hele donkere ogen hebben een zoon van 5 met blond haar en knal blauwe ogen en toch kan je precies zien dat hij van hun is dus laat iedereen lekker l*llen je weet zelf wel beter :)

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hier allebei Krullen..
    En Sam heeft toch echt Stijl Haar hihihh

3. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Jullie hebben helemaal gelijk!

Ik stond echt gewoon perplex! Ik heb trouwens ook krullend haar (ben wel nederlands, mensen vraag vaak of ik buitenlands ben omdat ik donkere krullen en donkere ogen heb).
    Mijn dochter heeft ook geen krullen, ik vind het leuk als ze krullen krijgt zo niet dan niet.

Het allerbelangrijkste is toch gewoon dat ze gelukkig en gezond is?

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mijn man had als kind ook stijl haar maar dat is ook helemaal veranderd want nu heeft hij toch echt krullen (lees kroes) ;)

Qua ogen

Jan's vader - blauw
    Jan's moeder- blauw
    Jan - Grijs/blauw

Mijn vader- blauw
    mijn moeder - bruin
    ik - bruin

Kylian bij de pupil bruin en aan de buitenkant grijs :)

Meid laat je niet gek maken en geniet van je dochter en haar mooie blauwe ogen :)

Groetjes Anita

5. missmama

missmama Actief lid

6 aug 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    hallo,

Mijn moeder heeft groene ogen , mijn vader en broer bruine en ik heb blauwe ogen, mijn opa en oma hadden allebei blauwe ogen!

Groetjes missmama

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb knal blauwe ogen en blond haar en me vriend pik zwarte ogen en zwart haar en tot nu toe heeft onze dochter nog mijn ogen en het donkere haar van papa. ik krijg vaak de opmerking dat me kindje wel een beetje getint is haha en dat blijkt ook raar te zijn ofzo omdat ik super bleek ben. moet dan telkens uitleggen dat ze 1/4 de turks is. als ze haar ogen open doet zegge ze meteen o die blauwe kijkers heeft ze van jou :) ik meteen super blij hihi want ze is sprekend haar papa. hopelijk houdt ze der blauwe ogen zou namelijk wel erg mooi zijn met donker haar want bij mijn springen ze der al uit met me witte kop.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Wat een stomme opmerkingen! Trek je er maar niets van aan hoor. Ach, ik heb zelf bijvoorbeeld stijl haar, terwijl iedereen in de familie krullen heeft/heeft gehad. Mijn vader heeft 1 blauw en 1 bruin oog. Alles is dus mogelijk. Maar waar bemoeien mensen zich ook mee?

Deel Deze Pagina