volgorde tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cynthia85, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hallo,

Ik welke volgorde kwam bij jullie baby's de eerste tandjes? Fatih heeft nu vier ondertanden en nu komen zijn 2 hoektanden boven door. Ik vind het zo'n rare volgorde, ik hoor vaak dat eerst de onderste 2 en dan de bovenste 2 maar Fatih heeft toch heel iets anders! Nog meer moeders waarvan de baby's zo'n rare volgorde had?

Groetjes Cynthia

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Tja die volgorde klopt bij mij al helemaal niet, femke krijgt haar eerste tandje rechts onder net voor haar kiezen. :(
    Er is wel een vaste volgorde maar ja niet bij iedereen.

3. Niet meer actief

danisha heeft nu 2 ondertanden en als ik het zo voel en bekijk komen er daar nog 2 bij binnenkort

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft 4 ondertanden
    en 1 boventandje en er zijn nog 1 boventandje en 2 onder onderweg

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft 2 tandjes, 1 boven en 1 onder! Ook bijzonder volgens mij, hoor je niet vaak! En het ergste van alles... Ze zitten dus precies boven/onder mekaar waardoor hij nu al doet knarsentanden brrrrr!

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Brrr... knarsetanden! Daar gaan me de nekharen van overeind staan! :) Vigo heeft tot nu toe alleen 2 ondertandjes.
    Ik geloof dat hij 'de volgorde' wel zal gaan aanhouden, want zoals ik het nu kan inschatten komen binnenkort de 2 bovenste tandjes door.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Cynthia, bij Mitchell ging het precies zo. Eerst hoektanden en toen voortanden. Maar toen de voortanden kwamen, waren ze al snel net zo lang als de hoektanden. Komt helemaal goed!

8. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Daan begon met 2 tandjes onderin, daarna 2 hoektanden boven, daarna 2 snijtanden boven en waar ie nu bezig is, mag ik niet zien van hem ;)

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime kreeg als eerst haar hoektanden boven (of hoektanden, de buitenste voor de voortanden zeg maar). Daarna kreeg ze er 1 in het midden onder en toen de hoektand daarnaast. Daarna de ander in het midden onder. Pas als laatste kwamen haar voortanden boven door..hahah.
    Ik vond het ook zo'n gek gezicht, ze leek met die hoektanden af en toe net een dracula. Maar moet zeggen dat het rechtgetrokken is. Die voortanden boven zijn nu even lang als die hoektanden.

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

nou bij mij was en is de volgorde helemaal niet zoals het horen moet zowel angelina als destiney kregen eerst 2 boventanden leuk hoor kleine konijntjes :) vervolgens hebben zij 2 benedenhoektanden gekregen en nu heeft angelina alle tanden en kiezen en destiney heeft nu zowel boven als onder alle kanten 1 kies zitten :)

groetjes nathalie ;)

11. LinCtje

LinCtje Actief lid

27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (België)
    Goh, nu ben ik héél opgelucht want ook mijn zoontje is aan een héél rare tandenvolgorde bezig & vroeg me ook af of dit normaal was & dit goed komt.
    Bij hem waren het: eerst de 2 bovenste snijtanden dan de 2 onderste snijtanden gevolgd door de 2 bovenste hoektanden maar dan duurde het eventjes & plots had hij boven achteraan links & rechts 'maal'tandjes & nu heb ik gisteren de 2 onderste hoektandjes gezien.

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam begon netjes met haar twee ondertandjes..
    Maar de volgende waren haar snijtandje en hoektandje aan haar rechterkant..

En daar kan ze dus ook mee knarsetanden, momenteel een van haar favoriete bezigheden :(

Deel Deze Pagina