Opmerkingen over je buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ER14, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou dat is bescheiden joh! Kletskoek mooi!!!

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Prachtige buik hoor!! Dan heb ik idd maar een klein bultje zitten.

3. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Och hier ook áltijd opmerkingen.... maakt niet uit waar ik kom of ben er is altijd wel iemand die mij verteld dat ik toch echt wel een flinke buik heb en of ik zeker weet dat het er maar 1 is.
    Ik werk bij het KV en daar hoorde ik elke dag minimaal 10x de woorden 'pas je nog wel achter de kassa??' Hmpf nee ik zit hier omdat dat niet meer kan?!
    Of nog erger 'Jeeeeetje zeg hoelang moet ne nog?? Mag je nog wel aan het werk zijn?' Inclusief een blik van onwijs veel medelijden als ik zeg dat ik nog wel ff moet.
    En dit hoor ik al vanaf dat zown 24 weken ben en snap er niks van want zo huge ben ik in mijn eigen ogen niet.

In het begin vond ik het best leuk al die aandacht maar nu word ik er wat flauw van....
    zo vreselijk moeilijk en zwaar heb ik het niet hoor, ja ik waggel als een eend en ja ik heb soms een takelwagen nodig om omhoog te komen ;) maar dat komt door de ischias.

Ik laat het maar mn ene oor ingaan en het andere er weer uit haha

TS mijn buik was ook ongeveer zoals bij jou bij 20 weken en kreeg toen soms ook al opmerkingen maar ik vind em prachtig!!

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb echt een grote buik voor deze termijn. VK zei woensdag nog dat mn buik ook voorloopt. Maar bij mij groeit mn buik recht naar voren en helemaal niet opzij.

Ik ben de opmerkingen echt zat! Snap dat mensen het goed bedoelen maar durf bijna mn uitgerekende datum niet meer te vertellen. Krijg steeds de opmerking: laatste loodjes zeker? Oh jij hoeft niet lang meer, etc. etc. Als ik dan zeg dat ik nog wel even moet en dat ik 18 januari ben uitgerekend, heb ik bijna het gevoel alsof ik me moet verontschuldigen. Zie mensen ook meteen verbaasd kijken. Om vervolgens opmerkingen te krijgen als: wat een grote buik heb je al! of zijn het er geen 2? als het maar gezond is..

Laatst bij een kassière maar gewoon ja gezegd toen ze vroeg of ik bijna uitgerekend was. (andere kassière vroeg het laatst ook, toen ik zei dat ik nog 10 weken moest, zei ze dat ze dacht dat het elk moment kon komen..)

Dus ik knik en lach nu maar en ga er zo min mogelijk op in.

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Mooie buikjes hoor!
    Trek jullie niks aan van die opmerkingen, we krijgen er een prachtig wonder voor terug :D

Deel Deze Pagina