Opmerkingen over je kindje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WenT, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gefeliciteerd met THIJS!!!

2. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Mijn (stief) schoonmoeder is ook zo'n mooie....

Toen Femke 3 weken was en bij haar zat, sloeg ze met haar armpjes. (Best logisch want ik was haar net de borst aan het geven en we werden gestoord toen hun plotseling op bezoek wilde komen(n.b ze komen bijna nooit langs)...)
    Dus Femke mepte mijn schoonmoeder in haar gezicht. Reageert ze met een serieuze stem, "zoo wat een kattekop"

En zo kan ik over haar nog wel even doorgaan, ookal heeft ze Femke pas 3x gezien

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mila is al vaak genoeg voor jongetje aangezien, zelfs met roze jurkjes ed.

commentaar over mijn kinderwagen, die zou niet goed genoeg zijn. (oud mens, ja, ik ben vroeger zuster geweest!! natuurlijk, dat zijn ze allemaal. bemoei je niet met mijn zaken aub!)

ik ben te jong om kinderen te hebben (24), word er scheit ziek van.

t is dat ik op 11 hoog woon met een kinderwagen, maar zou vaak het liefst de trap nemen..

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sjonge, toen ik bij die opmerking van je schoonmoeder was, dacht ik dat jij dan misschien aan de mollige kant zou zijn. Maar vervolgens lees ik dat je maat 38 hebt.... :$ Hoezo; zo dik ben je nou ook weer niet?!? Hele rare opmerking!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Deden mijn schoonouders toen destijds m'n stiefdochter werd gediagnosticeerd met baby-astma... Dat kon je helemaal niet hebben voordat je 4 was. Ja, tuurlijk, twee lui met enkel basisschool weten dat vast beter dan een kinderarts met universitaire opleiding.

En met Thirza met allerlei (vervelende, niet-ernstige) gezondheidsklachten hoor ik ook vaak van mensen: Och, maar ze is zo vrolijk, er is toch helemaal niks aan de hand met 'r?
    Nee, vast... daarom lopen we bij een kinderarts. Dat doen we idd omdat we ons vervelen en onze tijd anders niet gevuld krijgen en omdat we aandacht tekort komen.

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn oude werkgever zei een keer tegen mensen(blank) die met een donker kindje in de winkel kwamen:Is die van jullie??Die mensen zeiden netjes:ja.
    Hij weer: is zeker aangenomen waar komt ie vandaan?Die mensen bleven heel netjes en gaven antwoord.
    Waarop hij weer zei:Hebben jullie hem al lang???
    Het was net alsof hij het over een hondje had.Die mensen bleven wel heel netjes maar mijn collega`s en ik vonden het gewoon lomp!

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Jeeeezzzz.... zou me daar eerlijk gezegd ook wel aan ergeren zeg !
    Ken dat wel... veel mensen weten ook niet wat ze an moeten met allergieën enzo. Denken het altijd beter te weten omdat ze van "die en die" "dat en dat" hebben gehoord... Vermoeiend !

En als je het probeert uit te leggen, dan snappen ze het zeker nog steeds niet ? ;)

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Haha, dus mijn moeder is niet de enige. Tegen mij doet ze alsof het haar eigenlijk niet echt boeit. Maar dan hoor ik van andere dat ze volop praat over Milan en wat hij allemaal wel niet kan enz.

Echt grappig, een trotse oma. Kan totaal niet met mijn moeder overweg, maar dit vind ik wel super.

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nou inderdaad, ik moet mijn sarcasme altijd erg inhouden dan ;)

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik wordt gek van de opmerking "Oh, ik zie het al. Hij krijgt tandjes!"

Dit horen we als sinds Milan 3 mnd oud is. Bij elke kreuntje, boertje, scheetje, rood plekje op de wang, is iedereen er van overtuigd dat "de tandjes vandaag echt door gaan komen hoor".

Ik zeg nu ook steeds als iemand die opmerking maakt. "Ja, je zegt het ook elke keer als we elkaar zien, zo krijg je inderdaad ooit wel een keer gelijk ja".

En het is niet 1 persoon die dat zegt, maar echt iedereen in de familie, allbei de kanten.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik wordt gek van de opmerking... Wat is ie groot zeg ;) Wat krijgt ie te eten?? Wat kan ik als tegenantwoord geven???

En verder zeggen mensen eigenlijk altijd wel leuke dingen. Vandaag een vrouwtje in de winkel 'wat ben je een lief en vrolijk ventje'
    Hij lacht tot nu toe nog tegen iedereen:D

Deel Deze Pagina