opmerkingen over mijn test

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik vraag me echt af of het nou echt vreemd is dat ik een positieve test heb. Ik heb al van een aantal mensen een bericht gekregen ( niet hier alleen hoor) Dat ze het raar vinden dat ik met 3.5 week al positief heb getest normaal kan dat niet volgens sommige mensen
    Wat denken jullie ervan?
    Ik weet niet wat ik er mee aan moet eigenlijk!!! Een test is toch alleen positief als je zwanger bent? Ik heb 3 testen gedaan en alle 3 positief.
    Of zal ik misschien verder zijn al dan ik zelf denk? :( :(
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je veel hCG aanmaakt kan je al vroeg positief testen en een test geeft alleen positief als je ook echt zwanger bent.
     
  3. Niet meer actief

    Ja dat dacht ik ook maar toch wordt je er onzeker van vind ik als je mensen hoort van: "Ja hoe kun je dan zo vroeg al positief testen?" Je hebt 4 dagen te vroeg getest waarom doe je dat? Ik snap niks van zulke opmerkingen eigenlijk.
    Vind het echt jammer. Maar ja ik heb zoiets van ik zie toch echt zwangerstaan dus ben ik het ook. Maar ja hoe lang dat weet ik dus nog niet
     
  4. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hey babypaula maak je niet zo druk joh :) :) n test slaat echt alleen aan als je zwanger bent hoor :D ik merk dat iedereen op de site n beetje onzeker is omdat je zoveel leest en bij iedereen is alles anders :) :) trouwens ng gefeliciteerd en ga lekker genieten in plaats van onzeker wezen :) :) veel liefs sophietje
     
  5. Niet meer actief

    Ik doe me best hihihi.
     
  6. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Joh, lekker laten kletsen hoor!!

    Ik kan me voorstellen dat een test als je hem vroeg doet soms negatief aangeeft terwijl het een week later andeers zou kunnen zijn, maar volgens mij is positief gewoon positief en dus.....ZWANGER!!!!!

    Geniet er lekker van, en no worries......
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij zijn testen bijna nooit vals positief, hoor.

    Wat me wel moeilijk lijkt is dat de eerste- twaalf-weken-periode nog langer duurt wanneer je het vroeg weet. Maar ja daar maak ik me nu misschien ook wel wat te angstig om vanwege mijn mk.

    Pim
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb idd ook wel in mijn achterhoofd dat het eventueel nog mis kan gaan aangezien ik voor alysha ook 2 miskramen heb gehad. Ik weet niet hoe groot die kans nu is bij mij.
    Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten en hopen dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn
     
  9. Kimmie

    Kimmie Lid

    25 okt 2005
    10
    0
    0
    Bodegraven
    Hoi,

    GEFELICITEERD!!!!!!

    Ik was ook heel snel met testen. met 4 weken was mijn test positief en dat was 1 dag na mijn NOD. het was een heel licht streepje, dus ik heb voor de zekerheid bij mijn huisarts ook een test laten doen. Als het goed is is dit gewoon gratis en als zij zeggen dat je zwanger bent, dan zal dat ook echt wel zo zijn. Dus dat kun je voor de zekerheid ook nog even doen (je kunt er op wachten).

    Trouwens ik denk dat ik in de tijd dat ik probeerde zwanger te worden (2 maanden) wel 5 of 6 testen heb gedaan. Allemaal natuurlijk veel te vroeg, maar ik was gewoon erg nieuwschierig.

    Geniet van je zwangerschap!

    groetjes van Kim
     
  10. Niet meer actief

    Ikwas heeel vroeg met testen 4 dagen te vroeg als ik uitging van een cyclus van 33 dagen. Maar het kan ook zijn dat mijn cyclus deze keer toch korter heeft geduurd dan ik denk en dat ik toch al verder zwanger ben

    1e cyclus was 46 dagen
    2e 40 dagen
    3e officiele ronde 33 dagen
    nu zwanger gelijk na de eerste officiele ronde
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zou me ook zeker geen zorgen maken hoor; positief is positief :) En er zijn idd testen die je 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken; dus dan klopt het toch. Waarschijnlijk maak je gewoon snel Hcg aan! Mooi meegenomen toch ;)
     
  12. Niet meer actief

    Idd ik was echt helemaal verrast met de positieve uitslag van de test.
    Ik voel me op dit moment eigenlijk helemaal niet zwanger heel vreemd dus gewoon afwachten
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ga nu niet onzeker worden meis!! Je bent gewoon zwanger en dat je geen kwaaltjes hebt is alleen maar mooi meegenomen!!
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou me lekker geen zorgen maken als ik jou was!

    Ik heb ook veeeel te vroeg getest( met goede redenen)
    Alleen kreeg ik vaag positieve testen waardoor ik mezelf ging afvragen of ik het wel goed zag.
    Maar ik ging er van uit dat ik zwanger was en een paar dagen later op mijn NOD weer getest en die hing alleen boven het potje bij wijze van spreken en was al vet positief.
    Dus het kan best zijn dat je cyclus nog korter is geworden.

    Gewoon lekker gaan genieten meis!!
     
  15. Niet meer actief

    Ik ga genieten dames. Bedankt voor de reacties hoor
     
  16. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ten eerste...heel erg gefeliciteert!!!!!

    Laat je niet gek maken hoor door wat andere zeggen.
    Toen wij voor een 2e gingen had ik ook een positiefe test na 3 en een halve week.
    Deze eindigde helaas in een mk.
    7 weken na m'n mk deed ik weer een test en bleek toen ook alweer 3 en een halve week zwanger te zijn.
    En ik heb er nu een prachtige zoon bij! :D
    Dus het is absoluut niet onmogelijk!!!
     
  17. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    bij iedere cyclus werd het 6 dagen minder dus zou deze cyclus 27 dagen zijn :)
    dan heb je 1 dag na je nod getest ;)
    meid gefeliciteerd, geniet ervan
     
  18. Niet meer actief

    Als je het zo bekijkt wel ja. Maar ik heb voor de zwangerschap van alysha nooit een kortere cyclus gehad dan 28 dagen. Maar misschien nu wel.
    Ik hoop het dan ben ik nog langer zwanger hihi
    Even geduld moet ik hebben voor een eventuele echo
     
  19. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het lijkt me toch dat als je 3 testen hebt gedaan en ze alledrie positief zijn dan je dan zwanger bent.
    Dus...Gefeliciteerd!! :)
     
  20. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb ook heel vroeg getest. De eerste test was wel wat onduidelijk, maar toch een vaag streepje (ook met 3,5 week) Ik zou me niet druk maken. En als je echt twijfelt doe je nu toch gewoon nog een test, nu ben je wel over tijd.
     

Deel Deze Pagina