Opmerkingen tijdens uitgaan !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley125, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ben benieuwd hoe het hier straks met carnaval gaat...ik ga 1 dag, normaal 3...ik hou het ook niet meer vol hoor maar heb er nu ook geen zin in, alleen die maandag dan, dan is het hier supergezellig. Als mensen me aankijken van wat doet die hier? Ja boeiend, ik ben zwanger...niet ziek!

2. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ben benieuwd hoe het hier straks met carnaval gaat...ik ga 1 dag, normaal 3...ik hou het ook niet meer vol hoor maar heb er nu ook geen zin in, alleen die maandag dan, dan is het hier supergezellig. Als mensen me aankijken van wat doet die hier? Ja boeiend, ik ben zwanger...niet ziek!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @devilchase dat is jouw mening, waar ik het absoluut niet mee eens ben! gelukkig mag iedereen zijn eigen mening hebben en wij denken er dus duidelijk heel anders over.

4. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    En wat vinden jullie van concerten?

Ik heb namelijk al (dure) kaartjes voor de Toppers in juni.. tegen die tijd ben ik 25 of 26 weken zwanger.. is dat wel te doen dan?

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat moet je echt zelf ervaren Sunshine01, als je er geen goed gevoel bij hebt kun je eerder weggaan maar als het verder goed voelt dan lekker doen ;)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik ging altijd gewoon naar de Jimmy Whoo in Amsterdam, kan je gewoon lekker rustig zitten en er liepen daar geen zatte dronkenlappen rond, gewoon normale gezellige mensen die wisten wanneer ze moesten stoppen met zuipen.

En nee, bij de Hema zijn geen bezopen gasten nee, maar wel opdringerige **** wijven die je gewoon aan de kant rammen als ze erbij willen, als je op straat loopt in het weekend kom je ook zat bezopen mensen tegen, in de auto kan je ook aangereden worden etc.

Gewoon doen waar je zin in hebt, ik was écht niet van plan 9 maanden lang binnen te zitten, nee ok, ik ging niet naar feesten als Sensation White of de Powerzone in Amsterdam ofzo maar een NORMALE kroeg kan heus wel.

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Denk niet dat TS doelde op een discussie over wel of niet de kroeg in kunnen......het is haar lijf, dus haar verantwoordelijkheid!

De opmerking van de uitsmijter was misschien niet geheel goed gekozen, maar ik weet van bevriende bewakers dat er wel vaak wordt gewaarschuwd. Misschien hoort een kindje niet werkelijk alles 10 keer zo hard....maar dikke basdreunen kunnen als onprettig ervaren worden...

Ik zie het meer gelijk als de borden bij zo'n beetje alle attracties van de Efteling, waarop wordt geadviseerd niet als zwangere vrouw in te stappen. Kijk, bij de python en bob snap ik dat nog wel, maar dat bord staat ook bij minder spectaculaire attracties. Maar: dat is een advies en geen regel.....meer als Efteling om zichzelf in te dekken om te kunnen zeggen "we hebben gewaarschuwd". De uitsmijter zal het ook als waarschuwing hebben bedoeld, maar ja, hij had niet mogen zeggen dat je geen goede moeder zal worden.

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Waarom is het nou weer een suffe kroeg als er niet zoveel dronken mensen zijn? Hier zijn hele leuke kroegen, maar zoveel dronken mensen kom ik er niet tegen hoor. En hevig geduw is er ook niet..

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    \

Kan zat. Tenminste, als ik naar mezelf keek. Maar je moet je eigen situatie dan even bekijken. Hoe je je voelt enzo.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik vind het wel opvallend dat de mensen die zelf niet (meer) uitgaan diegene veroordelen die dat wel doen. Ieder zn ding toch.
    Ik neem met zulk soort vragen aan dat iedereen het beste wil voor zn ongeboren baby en als je verloskundige er geen probleem inziet snap ik niet waar sommige zich druk om maken.

Prima toch als je wel/niet gaat naar de kroeg

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ga zelf niet meer uit en heb ook niemand veroordeeld, niet iedereen over 1 kam scheren a.u.b. omdat ik er zelf geen behoefte aan heb betekend niet dat ik geen begrip kan opbrengen voor iemand die dat wel graag doet ;)

12. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Snap ik, no hard feelings hoor :D

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik zou zelf nooit zo op stap gaan ofzo, echt niet. Een baby heeft er dus echt wel last van! En kan zich niet verstoppen voor de herrie.
    Wij moesten pas naar verjaardag van vriend van schoonmoeder. Was in cafe.
    Ik houd er niet van om naar cafe te gaan als je zwanger bent en of met kind, maarja, het is familie! En het is een klein en rustig cafe, geen jongeren cafe ofzo. Goed aangegeven dat we niet willen dat er gerookt wordt...en geen harde muziek. (werd daar nl soms nog gedaan, roken) dus er zou niet gerookt worden....nou...wel dus! gelukkig zei schoonmoeder er iets van, die kent de eigenaars..er werd niet meer gerookt maar voelde me erg rot, voor de baby en voor mn dochtertje van 15 maanden....ik kan dara niet tegen!Maar de muziek werd ook nog eens hard gezet..Gevolg:
    baby was de hele tijd erg stil, terwijl ze altijd erg druk is....nee..om eerlijk te zijn...TS vind ik het niet zo goed van je om zo ergens op stap te gaan,sorry! Uitsmijter had het beter kunnen verwoorden, niet zo lomp!Maar op zich goed dat hij er iets van zegt tegen een 16 jarige

14. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik heb niet gezegd dat ze dat niet mag doen, ik zou dat niet doen.. Met nadruk op IK he..Want ik heb veel te veel gezien wat drank met mensen kan doen! En in een kroeg weet je dat je mensen die drank gebruiken tegen kan komen. Dus dan heb je dat zelf een beetje opgezocht..Das mijn punt..Hoop dat je mij begrijpt..En bij de Hema niet! En we kunnen talloze voorbeelden opnoemen, maar jij blijft bij je punt en ik de mijne... :) :)

15. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Jij wint! met jou ga ik helemaal niet in discussie...

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik denk dat het puur aan je zelf licht als jij je goed voelt kun je alles nog doen ik heb ook gewoon nog met 39 weken op een trapje gestaan om de ramen te lappen en op de dag dat ik ging bevallen fietste ik nog de hele stad door en heb nog de hele dag lopen shoppen maar de 2de zwangerschap lag ik met 27 weken al plat kon ik niks meer dus het verschilt en als zij lekker uit wil gaan meot ze dat zeker doen als ze haar goed voelt :):) en die vent meot gewoon zijn mond houden waar bemoeit hij zich mee

17. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Ik vind de opmerking van de portier dat je geen goede moeder zou zijn, wat bot.
    Maar voor de rest geef ik hem wel gelijk!

Je hoeft je hele zwangerschap niet als non te leven, maar wat voorzichtigheid is wel op zijn plaats.
    Je bent misschien maar 1 of 2 keer in je leven zwanger en dan moet je alle risico's vermijden.
    In zo'n drukke tent, kunnen er allemaal mensen tegen je aan duwen...
    En het is al eerder gezegd...dronken droppies kunnen je zo omver walsen, of ze worden zonder enige reden agressief...en tja...dan sta jij daar met een dikke buik.
    Er zijn genoeg andere plekken waar je naartoe kunt gaan, waar het minder druk is en de risico's kleiner zijn dan in een kroeg/discotheek.

En persoonlijk vind ik het geen porem dat iemand met een dikke buik de kroeg of disco binnen wandelt, maar dat is mijn mening.

Ik snap dat je nog jong bent en dat je er graag op uit wilt, maar jee..wat is nu 9 maanden zonder discotheek.
    Je hebt je hele leven nog voor je jo'h!

Liefs Elly.

18. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18

:) :)

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Inderdaad! Je moet doen waar je je goed bij voelt. Is dat voor jou de ramen lappen met 39 weken, is het voor de ander al niks meer doen vanaf 30 weken. Elke zwangerschap is anders en elke vrouw is ook anders.

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Doe maar niet inderdaad :( :rolleyes:

Deel Deze Pagina