Niks van aantrekken TS wat andere mensen zeggen. Lekkerene oor in andere oor uit. maar ik dacht dat je gisteren zei dat je geen topics meer zou openen?
Waarom ze jou alleen aanvalt ? Omdat jij het weer oprakelt. En daarbij jullie (meerdere hier dus niet alleen jij) vallen toch ook met ze alle Mommy aan ? Daar wordt toch ook niks van gezegd. Met ze alle tegen 1 dat is gewoon super kinderachtig. Tuurlijk soms lees ik dingen en denk ik ook jeetje hou eens op heb eens wat meer zelfvertrouwen maar om iemand nou elke keer zo de grond in te trappen is echt niet leuk. Dit is niet alleen voor jou bedoeld veder. Ik ga me hier veder niet mee bemoeien. Ik vind het meer over jullie wat zeggen als over Mommy. @opmerkingen hier eigenlijk nooit last van gehad tot ik zwanger werd. De mensen om me heen waren allemaal positief en leuk maar op me werk heb ik wel eens de opmerking gekregen : ennn ben je nog met de vader of nog erger ken je de vader ? Dat vond ik niet echt leuk maar goed kon er ook wel om lachen.
Sjonge, ben jij er ook al zo 1? Lekker kinderachtig. Nu weten we het allemaal wel. Je wilde haar helpen, maar je haalt haar duidelijk naar beneden. Maar ach via internet durven ze allemaal wel..
Je bedoelt buiten de directe bans die er nu op volgen? Even aan de mensen die het zich wel aantrekken wanneer er een opmerking geplaatst wordt; Maakt het dan ook verschil wie het zegt? Een bekende/onbekende, een man/vrouw enz? En in welke setting het is? Of gaat het puur om het krijgen van zo'n opmerking? Edit: Ik bedoelde dus ontopic de opmerkingen he, van anderen. Niet over het Mommy gebeuren hier.
Het topic was al 10 dagen niet meer actief. Je hebt dus flink wat pagina' s in de lounge doorgespit of gekeken welk topic van mommy nog open was. Ik denk het laatste. WB bans; dan vraag ik me af wie er zonder pardon geband is, aangezien degenen die altijd vooraan staan met hun zielige opmerkingen nog steeds actief zijn. Het is echt te erg nu, en ikvind het te belachelijk en kinderachtigvoor woorden. Maar goed; misschienis het tijd voor een ander forum.
Ow zo ja iedervzo zijn mening Deze toic is oud en omhoog gehaald. Niet door mij En van mij mag die wel weer slotje
Huh, waarom? Ik heb net een aantal heel serieuze ontopic vragen gesteld! Er zijn nog gewoon mensen serieus bezig met dit topic hoor.