opmerkingen van anderen

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Niks van aantrekken TS wat andere mensen zeggen. Lekkerene oor in andere oor uit. :D

maar ik dacht dat je gisteren zei dat je geen topics meer zou openen?

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Misschien even kijken wanneer dit topic is geopend;)

3. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Kijk eens naar de datum Nosam :)

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Waarom ze jou alleen aanvalt ? Omdat jij het weer oprakelt. En daarbij jullie (meerdere hier dus niet alleen jij) vallen toch ook met ze alle Mommy aan ? Daar wordt toch ook niks van gezegd. Met ze alle tegen 1 dat is gewoon super kinderachtig.
    Tuurlijk soms lees ik dingen en denk ik ook jeetje hou eens op heb eens wat meer zelfvertrouwen maar om iemand nou elke keer zo de grond in te trappen is echt niet leuk. Dit is niet alleen voor jou bedoeld veder.

Ik ga me hier veder niet mee bemoeien. Ik vind het meer over jullie wat zeggen als over Mommy.

@opmerkingen hier eigenlijk nooit last van gehad tot ik zwanger werd. De mensen om me heen waren allemaal positief en leuk maar op me werk heb ik wel eens de opmerking gekregen : ennn ben je nog met de vader of nog erger ken je de vader ? Dat vond ik niet echt leuk maar goed kon er ook wel om lachen.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Sjonge, ben jij er ook al zo 1? Lekker kinderachtig. Nu weten we het allemaal wel. Je wilde haar helpen, maar je haalt haar duidelijk naar beneden.

Maar ach via internet durven ze allemaal wel.. ;)

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    #186 Toeteke, 10 nov 2014
    Laatst bewerkt: 10 nov 2014
    Je bedoelt buiten de directe bans die er nu op volgen? ;)

Even aan de mensen die het zich wel aantrekken wanneer er een opmerking geplaatst wordt; Maakt het dan ook verschil wie het zegt? Een bekende/onbekende, een man/vrouw enz? En in welke setting het is? Of gaat het puur om het krijgen van zo'n opmerking?

Edit: Ik bedoelde dus ontopic de opmerkingen he, van anderen. Niet over het Mommy gebeuren hier.

7. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik rakelde niks op ik reageerde op iemand anders hun bericht!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Sommige mensen hebben het helaas nodig om anderen naar beneden te halen om zichzelf beter voelen ;).

9. mumija

mumija Niet meer actief

Het topic was al 10 dagen niet meer actief. Je hebt dus flink wat pagina' s in de lounge doorgespit of gekeken welk topic van mommy nog open was. Ik denk het laatste.

WB bans; dan vraag ik me af wie er zonder pardon geband is, aangezien degenen die altijd vooraan staan met hun zielige opmerkingen nog steeds actief zijn.
    Het is echt te erg nu, en ikvind het te belachelijk en kinderachtigvoor woorden.
    Maar goed; misschienis het tijd voor een ander forum.

10. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Deze heb ik niet geopend. Sprong ineens omhoog is oud topic

11. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ow zo ja iedervzo zijn mening

Deze toic is oud en omhoog gehaald. Niet door mij

En van mij mag die wel weer slotje

12. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Huh, waarom? Ik heb net een aantal heel serieuze ontopic vragen gesteld! Er zijn nog gewoon mensen serieus bezig met dit topic hoor.

13. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

En jullie zijn allemaal moeder!? Shame on you, lekker 1 persoon bashen met zijn alle.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina