Ik heb het over ondergoed. Een bh valt onder de noemer ondergoed. Op de foto zie je je bh. Dus op de foto zie je je ondergoed. Nevermind, i'm outta here.
Manuk ja je hebt toch gelijk!. Maarja ik trek meestal ook wat ik wil vind die niet erg maar ik wil zelf geen nare reacties van mannen dus kleed ik me heel kort aleen bij me vriend omdat ze dan niks zeggen
nu lees ik dat je een zoontje hebt maar als je een dochter zou hebben zou je toch ook niet willen dat ze zo over straat zou gaan
Ik weet even niet of het ook voor kleine kinderen geld maar mijn man heeft wat problemen met zijn voeten en de podotherapeut gaf toen aan dat de Nike (air Max) een van de beste schoenen waren die hij kon dragen. Vraag me niet meer precies waarom.
Dit gaat weer uit de hand lopen. Laten we elkaar gewoon fijn respecteren ook al gaat er iemand naakt over straat lopen. Who cares?? Laat ze leker hun gang gaan. Als zij zich er maar goed bij voelen. Sowieso vroeg Ts in de openingspost over ''Opmerkingen van anderen'' en niet ''Opmerkingen over Ts kledingkeuzes maken.''
toen ik zwanger was van de 1e... 20 was ik toen heb ik ook heel vaak de vraag gekregen of ze gepland was? of ik wist wie de vader was? en of ik nog samen was met de vader? echt zo onbeschoft... @ts... ik denk dat je nog wel veel 'rare' opmerkingen gaat krijgen hier... niets van aantrekken als jij sexy kleding wilt dragen, zegt dat niets over jouw als persoon of als moeder! ik heb hier ook wel eens foto's voorbij zien komen van moeders die dus echt alleen maar douchen en kleding zonder gaten dragen.. maar echt niets extra's qua uiterlijke verzorging.. totaal niets vrouwelijks aan daar zegt dan toch ook niemand wat over?
'Wat hoorde ik, alweer zwanger? Was het gepland, omdat je nu in de ww zit?' Ik geef reactie: 'ik zet niet mijn toekomstdromen opzij omdat ik toevallig geen werk heb'. Krijg ik: 'ja oké, ja, ik begrijp het' Ehm... Alsof dat jou wat aangaat en als je het niet zou begrijpen zou me dat ook een worst wezen.
Regelmatig de opmerking: "wanneer komt de tweede, een is ook maar zo alleen en daarbij worden dat van die verwende rotkinderen die nooit luisteren" Oh en ik heb een keer een opmerking gekregen dat ik achterbaks ben. Een vriend en vriendin hadden ruzie. Ik had er verder niets mee te maken dus ik hield me afzijdig. Werd ik door die vriendin uitgescholden dat ik achterbaks ben omdat ik me er niet mee bemoeide
Ik heb dat ook ooit als advies gehad van de podotherapeut. Weet ook niet meer waarom, maar zo slecht zijn Nike schoenen (air max) dus niet. Ik heb nog nooit echt rare opmerkingen gehad, of ik kan ze me niet herinneren iig.
Een kennis zei gisteren dat ze het 'flauw' vindt dat onze dochter geen broertje of zusje krijgt. Ze weet niet dat wij 3 jaar in de mmm hebben gezeten om haar te krijgen en dat onze enige cryo poging gisteren mislukt is. Deed even pijn, maar ze zei het uit onwetendheid, dus ben er niet boos over of zo. Ik vraag me echter wel af waarom mensen denken zich er steeds maar mee te moeten bemoeien. Opmerkingen over mijn uiterlijk krijg ik bijna nooit. Ik denk dat ik er veel te normaal en onopvallend uitzie.
jeetje sommige mensen zeggen inderdaad echt rare opmerkingen. Mijn zusje heeft inderdaad ook vaak de vraag en al een tweede opkomst? gekregen , ze hebben bewust 3,5 jaar gewacht . Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat vraagt, wie weet zijn er medische problemen.. Mensen kunnen echt soms niet nadenken. Dat geld ook als ik in een vreemde stad ben met mijn rolstoel en mijn partner. Als ik alleen ben valt het wel mee, want dat ben ik blijkbaar capabel genoeg om alleen weg te mogen ..haha Als mijn man erbij is inderdaad het cliche dat ze tegen hem praten, mij niet aankijken. haha . Hij zegt dan meestal niets of soms ik weet nergens iets van , mijn vrouw regelt alles.. haha
Hoe oud ben jij Mommy12? Volgens mij nog geen 20? Beetje wel je leeftijd om je nog druk te maken over die kleine dingetjes ( uiterlijk, opmerkingen...) Als je straks ouder wordt zul je merken dat het je niet zoveel meer kan schelen wat anderen over je zeggen...
Als bam-mer had ik me ingesteld op vervelende vragen, maar dat is mee meegevallen. Alleen een buurman die me zag sjouwen met boodschappen zei een keer "ja, nu zou een man wel makkelijk zijn hè ". Helaas ben ik niet zo adrem dus pas de volgende dag had ik een weerwoord . De enige opmerking die me wel geraakt heeft was mn zus die zei, nadat ik trots vertelde een afspraak in het ziekenhuis te hebben, dat ik me eens psychologisch moest laten onderzoeken omdat ik graag een kind wilde.
Je zou je erover verbazen... Er zijn wel degelijk mensen die dit zomaar zeggen. En op elk moment van de dag wanneer je het niet verwacht of op plekken waar je het niet verwacht. Nadat ik mensen vertel dat ik een zoontje heb wordt als eerste altijd gevraagd of 'de vader en ik' nog bij elkaar zijn, met zo'n onbegrijpelijke blik. Ja natuurlijk zijn we nog bij elkaar. Is dat zo moeilijk om te kunnen begrijpen?
Na dat ons eerste zoontje doodgeboren ter wereld kwam en ik maar niet zwanger werdt (na twee jaar pas met hulp van de mmm) Kreeg ik tussen door vaak de opmerking, ben je al weer zwanger of je bent iets dikker je hebt vast wat te verbergen... Die opmerkingen deden toen heel erg pijn omdat we gewoon niet wisten of het nog zou lukken.... En ik werkte in die tijd in een supermarkt op een dorp dus dan weet iedereen wie je bent en vooral als je een overleden kindje hebt... Hierover ook vaak genoeg opmerkingen gehad de ergste vond ik de vraag hoe het kindje eruitzag nadat het geboren was, en dan bedoelde ze dus wat voor kleur hij had blauw of zwart:x en nog wel meer van die domme opmerkingen.....
Tijdens de zwangerschap dat het wel heeel snel was (waren 1 jaar getrouwd en 5,5 jaar samen). Of er nog samen zijn, of ik de vader ken. Of het gepland was blablabla. O en ik mocht niet hopen op een jongen want ik moest blij zijn dat het gezond was (wtf dat weet jij niet) Alle onderzoeken die wij gehad hadden waren onzin want god beslist toch wel.. O eerste 2 maanden. Moest ik niet k laten onderzoeken met wat er mis met hem was. Nu zijn de onderzoeken er ach maak je niet druk joh elk kid heeft wel wat tegenwoordig😓