opmerkingen van anderen

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigi

Vigi Niet meer actief

Ik snap heel het topic niet..????

2. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik zie je probleem niet! Het is toch gewoon een compliment?
    Waar je je druk om maakt zeg... Je moet wel hele lange tenen hebben...:(

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Eens hoor, mijn ex was serieus teleurgesteld toen k zwanger van een meisje bleek...............:(:x

4. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Hier ook 1. Ik ben vorig jaar mijn vader verloren en werd daardoor op mijn 25ste wees.. Mijn schoonmoeder heeft letterlijk tegen mij gezegd; " Ja maar doubled.. dat jij je ouders niet meer hebt is vreselijk, maar mijn moeder leeft nog, maar die zie ik maar heel weinig, dat is misschien nog wel erger"!!
    Ben ik zo ziek van geweest!

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

Lijkt op wat een vriendin tegen mijn man zei
    mijn man is zijn vader verloren op 3 jarige leeftijd.
    zegt mijn vriendin: ja jij hebt je vader niet gekend.
    ik wel maar die deed bijna niks in de opvoeding dat lijkt me wel een stukje erger, want ik Had er wel behoefte aan.....

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Sterkte trouwens doubleD. ..

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nou jaaaaaaa what the hell...heeeel apart en super egoïstisch van haar

8. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik werdt zwanger op mijn 17e.
    Ik heb heel veel commentaar gehad dat zeker.
    maar ene oor in andere ook uit.

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De opmerking 'is het wel gepland?' wordt echt niet alleen gezegd tegen jongere zwangeren hoor. Aan mij, als 35-jarige, zwangere, vroegen ze het ook.

10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier 27 jaar, paar jaar getrouwd en al jaaaaaren samen en dan nog al een paar keer gehoord:

Was het gepland??

Eigenlijk lach ik mij er helemaal scheel om, want een meer stabielere situatie dan bij ons is bijna onmogelijk ;) geen verwijt hoor naar anderen!

11. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat mij is bijgebleven;

Werd me gevraagd naar de naam van mijn zoontje (persoon weet dat z'n vader Moslim is en me tijdens de zwangerschap heeft laten zitten). Ik zeg dus zoontje heet zo en zo (Islamitische naam). Nou, die man zet me toch een paar grote ogen op en zegt ach gossie.. wat erg voor je dat je niet zelf een naam hebt mogen kiezen terwijl je alles helemaal in je eentje moet doen.. Zou je de naam niet alsnog willen veranderen?
    Ik was met stomheid geslagen en keek hem raar aan, waarna hij zegt: ja die naam heb je je zoontje zeker moeten geven onder druk van zijn vader die zich verder nergens meer iets van aantrekt nu toch?
    Mijn antwoord: nee hoor, ik ben jaren geleden bekeerd, ben zelf dus moslima en heb zijn naam helemaal zelf gekozen en ben er nog altijd reuze blij mee. Je had dat gezicht van die man moeten zien..
    Wat een gare opmerkingen mensen kunnen maken soms.. vermoeiend ;)

12. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik kom uit een groot gezin streng gereformeerd en ik had 10 jaar geleden een sollicitatie gesprek ik stond op het punt van trouwen, zegt de directrice (die mijn familie kent) nou ik heb gehoord dat je gaat trouwen en dan zal je ook wel snel zwanger raken en veel kinderen krijgen net als je moeder. Ik werd dus niet aangenomen.

Wij waren 3 jaar getrouwd voordat ik zwanger raakte en elke keer opmerkingen ben je al zwanger??? Het duurt wel lang hé etc. etc.

Nu 2 kinderen verder en wij hebben besloten dat het er 2 blijven snoer ik ze gewoon gelijk de mond als ze over een 3e beginnen.

13. Islah

Islah Niet meer actief

Ik krijg ook redelijk vaak rotopmerkingen vanwege mijn uiterlijk.
    Als ik alleen ben, kan het me niet zo boeien (tenzij ze echt agressief overkomen) maar als ik met mijn kind(eren) ben vind ik het een ander verhaal, dan kan ik me echt kwaad maken. Meestal reageer ik dan indirect op een manier af terwijl ik tegen mijn dochter zeg 'kijk die mevrouw is wat je nou noemt b-r-u-t-a-a-l ofzo'.

14. Islah

Islah Niet meer actief

O, ik ben nu 11 jaar moslim en krijg nog steeds van dat soort opmerkingen! Dat ik bekeerd ben voor mijn man etc. terwijl ik al een aantal jaren was bekeerd voordat ik hem leerde kennen. Als ik ze dat vertel vallen ze haast uit hun stoel van verbazing.

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.312
    113
    ts, als ik jouw foto zie maak je op mij een negatieve indruk. En merkkleding staat niet gelijk aan goed verzorgen hoor ;) Ook met kleding van zeeman en wibra etc kunnen ze er goed verzorgd uitzien. Een kind met zeemankleding maar met schoon gezicht en gekamde haren maakt op mij een betere indruk dan een kind in dure merkkleding met een vies gezicht en ongekamde haren (ja ik weet het, kindergezichtjes zijn soms lastig schoon te houden als ze bv verkouden zijn, maar het is wel een eerste indruk)

hier: eerste gekregen toen ik 19 was, ben nu 24 en heb er 3, ook iets èrgs raars :D

16. Arinna

Arinna Actief lid

22 sep 2014
    151
    0
    0
    Dit soort opmerkingen zal ik ook wel kunnen verwachten. Ben in verwachting van een Turkse man en de vader heeft me helaas ook laten zitten. Toch wil ik mijn kind een Turkse naam geven. Het kindje is nou eenmaal half Turks en dat mag het kindje best weten en trots op zijn. Overigens ben ik zelf ook bekeerd (al op mijn 19e en niet! voor een partner) en daar heb ik al zoveel rotte opmerkingen over gekregen. Mijn oma die bijvoorbeeld doodleuk zei - toen ik van mijn bekering vertelde - dat mijn vader zich nu zou schamen en zich zou omdraaien in zijn graf. En recent de hele leuke opmerking van mijn broer dat ik dit - zwanger en alleen - toch wel had kunnen verwachten met zo'n buitenlander!

Ik ben het ondertussen gewend. Probeer me er niks van aan te trekken.

17. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Lees nu al een paar dagen in dit topic mee en als ik dan je foto`s bekijk, ts, dan kan ik me haast niet voorstellen dat je zó onzeker bent als je zegt te zijn. Met je foto`s geef je erg de indruk om te willen showen. Het geeft mij in ieder geval totaal geen positieve indruk. Begrijp me goed, ik wil je echt niet pontificaal afkraken, maar je maakt jezelf heel erg goedkoop zo. Je lijkt er ook totaal niet jonger door, ik weet niet of het alleen op deze foto`s zo is, maar ik krijg het idee dat j niet eens meer echt kan lachen, omdat je je lippen te veel hebt laten opvullen.

18. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ach, zie nu dat ik het in t verkeerde topic zet... Had in Hoe oud schatten jullie mij.. gemoeten. Sorry!

19. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik sluit mij hier zeker op aan.

Oke? Ik ben zelf een Rotterdammer en het is me nooit opgevallen.?
    Waar in Rotterdam woon je dan?

Ik vind dat sommigen ook wel erg opmerkingen kunnen uitlokken... ;)

;)Duss dat. ik neem aan dat TS Mommy12 is toch ?>

20. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0

Kan gebeuren haha

Deel Deze Pagina