opmerkingen, waar je stiemem om lachen moet.

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    haha wat heb ik weer gelachen :)

Tim heeft heel vaak van die wijsneusopmerkingen, maar die vergeet ik steeds.

De laatste tijd zegt hij heel vaak 'o ja!' als in: ik was het even vergeten en herinner het me nu. "kom tim, we gaan vitamine eten" o ja!

was hij aan het friemelen aan mijn gezicht en zat ik gekke bekken te doen. Zegt hij plots: ' mamaatje, stop maar, stop maar'

op zich zijn dit geen gekke dingen, alleen verrast het me telkens omdat ik hem dit soort dingen niet bewust heb aangeleerd en hij ze dus ergens anders vandaan heeft :)

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Gisteravond met z'n allen aan tafel vraagt manlief aan Eva of ze nog meer vlees wil waarop Eva iets mompeld.
    Man zegt dat hij haar niet verstaat en vraagt het nog een keer waarop Eva haar hoofd optilt, schuin houd en met haar ogen knipperd en op haar liefste toontje zegt: nee Eva wil Efteling :D

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn man zit me aan te kijken of ik gek ben, ik moest echt heel hard lachen toen ik dit las. :D:D

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Drie weken geleden, toen ik in het ziekenhuis lag voor een curretage, lag ik na de ingreep nog in bed.
    Maar dat bed stond nog omhoog, en ik wilde liggen.
    Mijn zusje was de hele dag bij me gebleven, en ik was dus aan het prutsen met dat bed, maar die bediening werkte niet zoals ik wilde.
    Mijn zusje vond het nogal lang duren denk ik, dus kwam ze aan mijn bed staan, en vroeg ze: "Wat moet je nou??"
    Het kwam er heel lomp uit, maar daardoor moesten we echt heel hard lachen. :D
    De verpleging keek ons echt heel raar aan, en ook mijn man vond het niet supergrappig ofzo. Telkens als mijn zusje en ik elkaar aankeken, lagen we weer helemaal in een scheur. :D

5. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, die cassieres kunnen er wat van. Ik heb wel eens bij de supermarkt gevraagd of ik 10 euro bij kon pinnen (wie niet?). Eeehm, ja hoor, zei ze een beetje aarzelend (bedrag was 16 euro nogwat). En begon op haar vingers te tellen wat het bedrag dan zou worden...

"ja, dan wordt het 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 euro"

Joh....

6. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Mijn neefje die 's avonds ging bidden: God, wilt u alstublieft mijn vader helpen dat hij niet zo streng is voor me. :D

En ikzelf was ook niet erg tactisch als kind :) mijn moeder had een nieuwe rok gekocht en vroeg aan mij: heb ik er geen dikke billen in? En ik: nee hoor, alleen een holle rug maar dat geeft niks dat heeft een paard ook. :D

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow, deze vond ik ook leuk. Toen mijn achternichtje 4 jaar was gingen we een keer Chinees eten halen, bij "de Chinees" als in: Chinees restaurant.

Zijn we aan het wachten op onze bestelling, spreekt een personeelslid (van Chinese afkomst) haar aan, zegt ze: ja we moeten wachten tot die Chinees ons eten heeft klaargemaakt...:D.

8. Damiën komt de laatste tijd steeds;

Mam.. Ik heb zo keelpijn.. Ik wou dat ik keelsnoepjes had.. In het ojanje-paase doosje :D

;)

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha heel erg leuk dit!! :D

Bij mijn vader is zijn onderbeen geamputeerd en hij lag in het ziekenhuis. Hij was een beetje chagrijnig die dag en mijn tante kwam op bezoek en vroeg: Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?

Klinkt erg pijnlijk, maar ze konden er beide gelukkig erg hard om lachen. ;)

10. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mijn zoontje van 7 wil meestal als ie geknipt wordt figuurtjes in zijn haar...
    zegt ie ...mama ik wil ook gevuurtjes in mijn haar!! hihihi

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Wij zeggen al jaren buurman tegen onze buurjongen van toen 5, en hij voeld zich altijd n hele pief, zegt altijd vol trots dag buurman terug. Inmiddels is hij groter maar zegt t nog steeds, en heeft hij een zusje gekregen. Ook zij zegt altijs vol trots, dag buurman ! Tegen ons, dus ja in haar ogen heten wij buurman. Maar laatst had ze toch door dat mijn man en ik verschillend geslacht zijn. Dus zegt ze ... Dag buurman en uhhh manbuurman.....
    Geniaaal !

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Door die opmerking over dat de batterijen van de accu misschien leeg zouden zijn moest ik weer denken aan een vriend van me.

Als de batterij van de laptop bijna leeg is dan zegt ie iets als 'u moet nu de accu verwisselen of op netstroom overschakelen'. Die jongen dacht dus serieus dat je élke keer als de accu leeg was dat je een nieuwe moest kopen :D

Deel Deze Pagina