Hoi dames! Mijn zoontje slaapt sinds kort in een slaapzakje en is sindsdien erg verkouden maybe toeval maar ik ben wel aan het kijken voor een andere slaapzak. Hij heeft dus nu een vrij dunne slaapzak zonder mouwen maar wel een dikke teddy deken eroverheen. Daaronder draagt ie een romper met lange mouwen en een pyjama. Welke slaapzak is voor deze tijd van het jaar ideaal? Het is tussen de 17 en 19 graden op zijn kamertje. Alvast bedankt!
Wij hebben een slaapzak van de hema met mouwen. Als het koud is snachts doe ik hem een pyjama aan van de hema aan een stuk ik denk velours . blijft hij veel warmer.
Hier de puckababy 4seizoenen-slaapzak. 2dehands gekocht, zag er prima uit! Is een lekkere warme & geborgen slaapzak
Hier ook een Hema slaapzak met afritsmouwen (jip en janneke). Hij is echt heel dun maar met 18 tot 20 graden prima te doen. Gewoon Romper en pyama of soepele kleding eronder. Hij ligt iig niet op de tocht
Hier een dikke winterslaapzak van Prenatal met mouwen. Kamer is rond de 16 graden. Leg hem wel onder een deken voor het idee, maar hij blijft er nog geen 2 minuten onder liggen.
Hier een vier-seizoenen-slaapzak van de Hema, erg tevreden over! We gebruiken 'm zonder deken, kamer is gemiddeld een graad of 15 a 16 's nachts, ook wel eens 13. Verder een katoenen pyjamaatje eronder, broek met shirt, gewoon dun.
Hier puckababy slaapzak met puckababy teddy deken. Is wel prijzig maar als je ziet dat ze tot 2,5 jaar erin passen dan is het ook echt elke cent waard.
Wij hebben de winter slaapzakjes van lodger. Romper erin en dekentje voor de helft erover ( teddy van koeka). Daarin blijft ze goed op temp, ze had eerst ook een pyjama aan maar vond dr erg warm daarmee.
babyslaapzak meisjes - HEMA Wij hebben deze! Heel erg fijn en lekker lang zodat ze er lang in kan. Ze slaapt ook nog onder een dekentje.
C slaapt in de hema winterslaapzak. Heb de mouwen er vanaf gehaald, ze heeft verder alleen een romper korte mouw en pyjama shirt aan. Ze slaapt ook niet met een dekentje ofzo. Haar kamer is rond de 15-16 graden 's nachts.
Puckababy!!!! Onze kleintjes hebben eerst in de newborn bag geslapen. Sinds ze in deze slaapzakken liggen slapen ze door. Va 8 wkn! Nu ook de 4 seizoenen variant gekocht, het is ff investeren (voor twee) maar het is het echt waard! Voor ons niets anders meer. Op FB hebben ze ook vaak kortingsacties
Hier slaapt ze in een maillot en shirt lange mouw in een Hema winterslaapzak met mouwen. Wij hebben ook een dunnere slaapzak maar dan wordt ze wakker
Ik vind de dikke slaapzak van Hema ook zo fijn.. Met idd een romper en pyjama. Mijn kids bleven/blijven nl nooit onder een deken liggen
Dank dames, voor alle reacties! Zal alle genoemde slaapzakken even opzoeken en sommige van jullie hebben dus ook van die kleine houdinis die onder de deken weg schuiven en dan overdwars,aan de andere kant van het ledikant belanden haha.