Tja, vorige week dus een tweedehands doppler binnengekregen (via MP), jammergenoeg zat het opname-kabeltje er niet bij... Verkoopster gemaild, die had 'm ook niet...:x Dus even aan degenen die ook een Luvion Deluxe-80 hebben; wat voor kabeltje is dat nou precies? Kun je dat misschien ook zo ergens los kopen in een of andere electronica-zaak? Heb Luvion ook al gemaild, nog niks gehoord... Is geen zaak van leven of dood, dat kabeltje, maar nu net gelukt om het hartje te vinden, klonk zo mooi.... Maar ja... lief is sporten.... en dan zul je zien dat ik het straks niet meer kan vinden... Bovendien wil ik het ook naar een aantal mensen kunnen mailen... Kan iemand mij vertellen wat voor kabeltje het is?????
nou... wat voor een kabeltje het is en welke je moet hebben zal ik zo even niet weten, apparaat ligt bij vriend thuis wij hebben ook de doppler gekocht, helemaal nieuw, en daarbij zit ook geen kabeltje voor het te kunnen opnemen, wel staat in het boekje volgens mij wat voor eentje je moet aanschaffen voor het naar de pc/tv aan te sluiten voor te luisteren en/of opnames.. heb je een boekje erbij gekregen? daarin moet dat namelijk staan.. heb je het boekje niet, dan zal ik je deze week nog even laten weten welke aansluiting je moet hebben
Ik had t kabeltje er wel bij ,zat gewoon erbij in t doosje samen met t apparaatje , tube gel en 2 oordopjes snoeren. Zie hieronder de foto die erbij hoort als opname kabel : http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44021-albums5616-picture32002.jpg En je moet m in t gaatje stoppen van de microfoon of koptelefoon dat weet ik zo 123 niet uit mijn hoofd en dan kan je ook opnemen. Vind t wel een heel gedoe want je moet de laptop dan mee op bed nemen enz
Alvast bedankt voor zover, dames! Er hoorde inderdaad toch een kabeltje bij te zitten; stond ook op de doos vermeld. Ik zal vanmiddag eens in een electronica-zaak gaan navragen, met de foto van jou, Juudje79.