Beste allemaal, Ik heb de (twijfelachtige) eer om dit jaar ons personeelsuitje te organiseren. Budget: ong 100,- pp Aantal mensen: 20 Leeftijden: mannen en vrouwen tussen de 18 en 55 Het is een uitje zonder partners Eisen: iets teambuildingachtigs (spelletje bijv) en avond met eten/drinken Not done bij ons: survivaltocht of iets heel sportiefs Voorgaande jaren gedaan: - dagje Amsterdam met leuke spelletjes in binnenstad rondleiding musea. - gps-tocht - scooter tocht Ideeen van ons: - moorddiner met dinnershow met voorafgaand rondleiding bij een leverancier van ons. - en euh.... Nou ja, dat is het probleem verder komen we niet. Daarom wil ik jullie graag vragen of je je leuke ideeen hier wilt plaatsen of het leukste uitje dat jij ooit hebt gehad. Alvast super bedankt voor je reactie!
Er zijn zoveel leuke dingen te bedenken! Wie is de mol of CSI in een stad. Google maar eens, superleuk!
Hoi! Ik heb aantal jaar geleden geboekt voor 15 personen (personeel en ik) bij de De Avontuurfabriek dat was echt zo gaaf. Prima verzorgd en je beslist zelf wat je afneemt, dus hoeveel je betaald. ons zijn vooral de "Wipe out" achtige activiteiten bijgebleven. En het sumaï-voetballen. Wat hebben we gelachen die dag. Ik heb het zeker als teambuilding ervaren. diegene die toen mee waren, hebben het er nu nog over. echt een aanrader!
En wat me nu te binnen schiet, ik ben ook een keer met het hele team naar een musical geweest en daarna daar uit eten. Ook gaaf!
Bedrijfsuitje | Dorhout Mees en dit staat bovenaan mn lijstje dit jaar. Kleiduiven schieten, golven en dan gezellig eten!
Een mooi verzorgd spel doen lijkt me inderdaad erg leuk Lootje en Moielle! Heb inmiddels al wat gegoogled en inspiratie opgedaan.. Wil het wel graag op locatie want met de hele club met de bus wordt te duur denk ik. Misschien onder of na het eten een hou van holland spel oid maar ik moet overdag dan nog wel invullen. Een musical is een erg leuk idee, maar dit doen wij met het personeel best vaak. Dank jullie!
Hmmmm ik hou van holland spel heb ik ook een keer meegemaakt. kies dan wel voor een wat uitgebreidere (lees: duurdere) versie. waar ik bij was, kostte 25 euro pp en vond ik erg amateuristisch. Terwijl een vriendin van me er helemaal enthausiast over was, bij haar op het bedrijf.
Misschien zit hier wat tussen: Originele bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, vrijgezellendagen of teambuilding
Leuk idee inderdaad en een keer iets heel anders. Maar zoals altijd vraag ik me direct af of iedereen dat leuk vind. Moeilijk.. Maar ik ga t zeker onthouden. Dank je wel!
Oei! Dat is een belangrijke tip. Het wordt ook door veel bedrijven aangeboden. Ga als we hiervoor kiezen nu zeker de reviews goed bekijken.
Zit nu op hun site en zie al heel wat leuks! Dank voor het delen van deze site! En wat ik een groot voordeel vind is dat t door bijna heel Nederland is dus ook in onze buurt!!
Welk seizoen? Hier valt het jaarlijkse tennistoernooi met buffet altijd wel in de smaak ( het niveauverschil maakt niet veel uit, iedereen speelt voor de lol). We hebben vorig jaar een CSI spel gedaan, maar daarvoor moet het denk ik wel lekker weer zijn en er zitten veel puzzels en doordenkertjes in, misschien minder geschikt als je een heel gemengd gezelschap hebt qua opleiding. Voor een groep beroepspuzzelaars op postacademisch niveau was het wat te makkelijk. (Hoewel er ook durf-opdrachten tussen zitten, zoals een wildvreemde vragen om als lijk te poseren)