Ik denk dat velen van ons ze nog wel kennen Zijn deze nog ergens te koop op dit moment en zo ja waar dan? Ik wil ze graag gebruiken aan een zakje met snoepjes als bedankje voor het kraambezoek. In webshops voor geboortesuikers zie ik alleen roze en blauw, maar ik weet t geslacht niet dus ik wil graag groen/geel of verschillende kleurtjes. Dus...heeft iemand ze gezien deze tijd misschien bij action, bart smit, euroland enz...?
oooooh old school!! Die hadden we allemaal aan onze sleutelhanger vroeger, anders hoorde je er EEEECHT niet bij! en idd ToysXL heeft ze nog volgens mij.
Jeugdsentiment . Leuk idee van je! Ik zie ze ook weleens bij action, big bazaar. Xenos heeft ze ok gehad en idd bij verschillende speelgoedwinkels hebben ze er ook.. Succes ermee!
Oh gelukkig zijn ze er nog Bedankt voor de tips! Gauw ff naar Bart Smit of Action dan! Hihi ja ik had er vroeger ook heel veel. En later ook andere figuurtjes, schoentjes, flesjes en eendjes enzo Toen ging er in de ronde dat ze giftig of kankerverwekkend zouden zijn en toen was de rage toch snel over. Maar daarom des te leuker weg te geven als de baby er is, voor mij jeugdsentiment
o leuk idee....ik ga ze voor mijn dochter halen, die zal dat geweldig vinden. Geloof niks van dat giftig zijn hoor.
Ik heb ze uit mijn kindertijd bewaard een stuk of 50 maar daar zitten dan ook rammelaars, wiegjes, kinderwagens etc aan. Maar alleen de speentjes verkoopt Action inderdaad.
Ben bij Bart Smit geweest maar daar hadden ze ze niet meer. Dan maar action proberen morgen. Ik zou die andere baby figuurtjes ook wel willen maar die worden zeker niet meer verkocht?