Hoi dames, onze zoon van 1,5 jaar gilt de laatste weken echt gigantisch en dan niet gewoon gillen van boosheid maar dan gewoon gillen. Ik en mijn man worden er ondertussen horendol van.. Is dit een fase of niet? En kan ik dit gedrag afleren? zo ja hoe? Alvast bedankt voor de antwoorden!!
Haha hier ook hoor. Zak wel een fase zijn. En vooral aandacht trekken. Laatst gilde hij keihard en heel hoog in de super. De mevrouw voor ons in de rij gaf m namelijk geen aandacht. Hij os datvwel gewend omdat mense hem snel leuk en grappig vinden. Moest er ergens ook wel om lachen omdat de halve winkel omkeek. Behalve die vrouw. Hij bleef doorgaan Maar ook gewoon in huis. Inderdaad om gek van te worden soms.
Hier ook, het is inmiddels wel minder. Ze gilt ook als ze mensen gedag zegt en ze zeggen niets terug, vreselijk haha ik zeg wel dat het niet netjes is om zo te gillen tegen mensen en verder laat ik het maar gaan.
pfff ik word dr knetter van, hij gilt zoo hard, t lijkt wel een viswijf hahha.. maar kan dus nog wel ff aanhouden pffft
Vandaag even in een kledingwinkel, mevrouw wilde zelf lopen en rennen en natuurlijk niet opgepakt worden of in de buggy. De hele zaak (3 verdiepingen) kon meegenieten. En af en toe gilt ze zo hoog en hard, echt niet normaal! Maar ben blij om te lezen dat ze niet de enige is. Dat roepen om aandacht ken ik ook al te goed
ik merk dat het hier fases zijn, dan is het weer een paar weken bal, en daarna weer een paar weken 'stil' . Maar het is hard he! auw..
Hier nog heen hoor, als madam haar zin niet krijgt gaat ze tekeer als een losgeslagen gremlin. Ook zo fijn midden in een winkel.