babyzwemmen in Assen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krullebos, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Hallo,

Ik zwem met mijn dochtertje in Assen, bij Zwemschool De Messchen Op dit moment zijn we met 2 baby 's, anderen zijn uitgevallen om verschillende redenen, maar niet omdat het niet leuk was, en de oudere kindjes zitten nu in een aparte groep. Wij vinden het leuk als er meer baby's komen babyzwemmen, vandaar mijn bericht hier. Het zwembad is nl nieuw en vrij onbekend. Maar erg fijn, ze hebben namelijk water met zoutelectrolyse, beter voor de huid en de ogen dan chloor!

Groetjes

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huh?

Ik ben geboren en getogen in Assen en woon al jaren in Marsdijk. Maar van deze zwemschool heb ik nog nooit gehoord.

Aiden is inmiddels geen baby meer, maar dreumes.

Misschien dat we daar tzt wel met onze tweede zoon naartoe gaan.

Bedankt voor de tip! Weet ik ook dat er zowat om de hoek een zwemschool zit bij ons. :D

3. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Ook als dreumes kun je er zwemmen, die zijn nu net naar een aparte groep gegaan! Ze hebben ook peuter zwemmen, gewoon zwemles, aqua fitness enz....
    En heerlijk warm water! Veel douches! Veel kleedhokjes.... Nooit wachten dus! Echt mooi en nieuw!

4. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Up.... niemand interesse?

5. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Ik woon helaas beetje te ver (winschoten) maar anders kwam ik er wel bij hihi. wij doen nog niet echt babyzwemmen maar gaan binnenkort wel voor het eerst met onze kleine naar het zwembad (kardinge). Ben benieuwd wat ze ervan vindt.

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik woon in assen, maar ik ken dit hele zwembad niet?
    Ik zou het best leuk vinden, maar ik werk vier dagen per week en kan dus alleen op vrijdag. Dat is dus best lastig haha.

7. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Er zijn maar weinig mensen die dit zwembad kennen. Ze hebben wel opendagen en daarvoor posters bij winkels opgehangen... ook heeft t wel in plaatselijke krantjes gestaan. Toch blijft t erg onbekend....

Deel Deze Pagina