Opname ziekenhuis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Curly84, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RinJoTy

RinJoTy Actief lid

5 jan 2017
    485
    9
    18
    Vrouw
    Doetinchem

Precies dit hebben ze bij ons jongste kindje gedaan.
    En eerlijk... het is niet negatief. Hij is er heel positief uitgekomen bij ons!

2. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik heb natuurlijk maar ervaring met 1 ziekenhuis maar ik vond dat 'resetten' alsof ze de baby eens even het huilen afleren echt helemaal niet aan de orde. Ze lieten mijn zoontje echt bijna niet huilen. Ik was juist heel blij dat zij mij (weer) het verschil tussen een jengelig inslaaphuiltje en een gillende krijsende paniekhuil leerden herkennen want mij was elk huiltje teveel thuis. Ook qua voedingsritme en hoeveelheid hebben ze ons goed op weg geholpen!

3. Curly84

Curly84 Lid

26 okt 2015
    49
    0
    6
    Lieve meiden,
    Wat lief al jullie reacties. Dank je wel daarvoor!
    Ik heb van de week contact gehad met de kinderarts en omdat het wel echt de goede kant op gaat, hebben we besloten om een opname nog even te parkeren.
    Hulp van vrienden en familie is lastig omdat we niet zoveel familie hier hebben wonen. En dan nog zit ik met het huilen en het in bed leggen wat ik zelf moet doen.
    Maar eerst sliep hij nooit in zijn bed en nu gemiddeld wel twee slaapjes op een dag dus dat is al een hele vooruitgang.
    Nu nog zelf bijtanken! Ik probeer de rusten wanneer dat kan maar ook wil ik af en toe iets voor mezelf gaan doen want dat heb ik al drie maanden niet meer gedaan en ik denk dat ik daar ook wel van op kan laden.

Maar pff, zwaar is het wel zeg. Wie had dat ooit gedacht bij ene tweede?!
    Gelukkig heb ik me over de gedachte heen gezet dat ik het inbakeren zielig vind, want hij slaapt er wel goed op... we doen het nu overdag en ook 's nachts. Hij huilt wel altijd voordat hij in slaap valt. Soms wel een dikke 15 minuten maar ik hoor dat het dan minder wordt en hij uiteindelijk in slaap valt.

Alleen na de voeding van +- 15u lukt het slapen in eigen bed niet tot de voeding van de avond rond 21.00 / 22.00.

Tips?

Iemand ervaringen met het inbakeren verder?

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ipv inbakeren met doeken kan je ook naar de puckababy piep kijken.

Slaapt hij na 15 uur wel in de box of in de wandelwagen of in de draagdoek?

Sommige kindjes vinden het fijn als er een doek of knuffeltje op hun ogen ligt. Maar let dan wel goed op!

Hou zelf eens een Eet dagboek bij. In combinatie met wanneer hij huilt. Misschien leg je een link.

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Fijn dat je een keuze hebt gemaakt. Ga inderdaad lekker wat voor jezelf doen en iets wat je leuk vind. Misschien kan je partner de kinderen even een dag(deel) op zich nemen zodat jij er uit kunt :) Enneh.. ik vond de eerste weken met de tweede & zijn slaapgedoe ook echt loodzwaar, dus dat is écht niet gek. Zo'n kleine baby is gewoon pittig en je me-time word ook nog eens gereduceerd tot 0, dus tijd voor jezelf is echt geen luxe maar gewoon nodig :)

Deel Deze Pagina