Jeetje meid wat erg, wel ervaringen met miskramen maar niet met salmonella. En ga alsjeblieft je zelf niks verwijten meid. Normaal gesproken is je lichaam wel gewend tegen wat bacterie hoor alleen heb jij nu echt dikke pech gehad. Is al erg genoeg dat je ha je niet serieus nam. Neem de tijd om dit een plaatsje te geven meis. Sterkte in deze tijd
Oooo wat fijn anita dat je een goede echo hebt gehad!! En zeker ook heel leuk dat je een mooi kloppend hartje heb gezien! Dat is toch waar je op hoopt!! Ben heeeel blij voor je! Met mij gaat het wel. Loop erg te kwakkelen. En ben ook nog echt ontzettend moe. Ondanks veel slaap en heel veel rust ben ik gewoon uitgeput. Dat is echt zo erg. kwa zwnager worden heb ik wel ovulatie tests gedaan. En een keer geklust. Maar verder rustig aan. Wil.eigenlijk ook wel eerst even herstellen. Geedtelijk ben ik er zeker wel aan toe. Maar lichamelijk gaat het niet zo lekker. En je kan er niets aan doen. Maar ben wel heel blij voor jou!
Wat naar dat je lichamelijk nog zo aan het kwakelen bent. Moet zeggen dat het bij mij ook een poos heeft geduurd voordat ik me de oude voelde. Je bent toch erg ziek geweest en je moet weer weerstand opbouwen. Moeheid is echt naar. Hopelijk knap je snel op!
Hallo anita, Ondanks dat we er niet echt ons best voor hebbem gedaan of erg mee bezig zijn geweest heb ik vanmorgen positief getest. Het moet nog even door dringen. Volgens de berekening moet ik nu 4 weken en 4 dagen zijn. het is echt heel gek want ik.merk eigenlijk nog niet zo veel. Ik ben wel weer ziek geweest tijdens de innesteling. Beetje dezelfde symptomen zg maar. hoe gaat het met jou? Groetjes
Wauw wat goed! Vaak is dat wel bevordelijk als je er juist niet mee bezig bent. Hoe voel je je nu? Spannend he! Ik vind het nog steeds spannend. Terwijl ik al 2 goede echo's heb gehad. Dinsdag termijn echo. Buik begint al lekker te groeien. Wordt nu extra in de gaten gehouden. Afgelopen donderdag hebben ze als het goed is overleg gehad met de gynaecoloog over het verdere beleid. Moet w.s. binnenkort al langs de gynaecoloog. Bevallen moet sowieso in het ziekenhuis met vooraf 2 giften antibiotica. Duim voor je dat je mooi gezond kindje ter wereld mag zetten.