Wat dragen jullie in bed?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fibi, Mar 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Misschien een vreemde vraag? Ik heb last van ontzettend pijnlijke borsten en daar heb ik 's nachts behoorlijk last van.... Tot nu toe draag ik wat strakkere t-shirts zodat "de boel" een beetje ondersteund blijft zeg maar. Had ze echter allemaal in de was en vanacht deed ik dus maar eens een slaap t-shirt aan, maar oei oei oei, wat een pijn zeg, doordat ze nu de "vrijheid" kregen waren ze nog veel pijnlijker! :confused: En daar komt bij dat ik een zij- en buikslaper ben.... Heb behoorlijk grote borsten (heb al eens een verkleining gehad van G naar D, inmiddels zijn ze door de zwangerschap al weer richting de G, kan mijn oude BH van voor de verkleining helaas al weer aan *snik*).

Wat dragen jullie nou en wat vinden jullie het meest comfortabel? Ik zat zelf nog te denken aan van die "halve hemdjes", tja hoe omschrijf je dat.... Het is geen BH, maar wat jonge meisjes ook vaak dragen zeg maar voordat ze aan de BH gaan. Was al even op zoek gegaan maar kan deze eigenlijk nergens vinden. Weten jullie waar deze eventueel (een beetje betaalbaar) te koop zijn? Je komt dan al snel in de sportbeha's zag ik al wel.

Ben benieuwd naar wat jullie dragen hoor (draag eigenlijk het liefst zo weinig mogelijk in bed maar dat zit er geloof ik even niet in met deze gevoelige meloentjes :) ).

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha, ik kan kort zijn: Ik draag helemaal niks. En ja, soms doen de borsten wel zeer, maar ik vind het vreselijk om iets van een BH ofzo in bed te dragen....

Succes!
    Groetjes Miep

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    volgens mij bedoel jij van die topjes die jonge meisjes dragen
    die kun je volgens mij gewoon bij een lingerie zaak kopen of bij een postorderwinkel hoor
    ik heb zelf nergens last eerlijk gezegd mis het wel dat ik nu niet op de buik kan slapen maar verder niets

4. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Oef, ik wou echt dat ik dat kon! Want zoals ik ook al zei, het liefst draag ik ook zo weinig mogelijk. Maar de pijn was vanacht echt ondraaglijk... Heb er gewoon slecht van geslapen. Vandaar dat ik eigenlijk op op zoek ben naar zo'n "half hemdje" ofzo, zonder al te veel poespas maar toch wat steun zeg maar.....

Die topjes bedoel ik inderdaad, ben bij Livera en Hunkemoller geweest maar zag ze nergens (had niet zo heel veel tijd dus heb niet gevraagd, was best druk, maar zal nog eens navragen). Kan inderdaad ook even bij de postorder bedrijven kijken, das ook wel een goede tip!

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb er nu ook weer last van... en een bh bied voor mij nu de uitkomst! :)

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
  7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik draag niks.
    heb maat E maar ze doen gelukkig geen pijn.
    gr chantal.

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    ik heb nergens last van (sorry meiden) dus draag een gewone pyama.

9. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Nou ja, ben ik dan zowat de enige? Hahahaah. Das toch ook wat! Een BH vind ik niet echt een oplossing omdat de BH's die ik heb een beugel heb, dan zou ik eens op zoek moeten naar een sportbeha zonder beugels ofzo.... Maar eh, ben blij dat jullie er geen last van hebben hoor!

10. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Hi Fibi,

Ik had precies hetzelfde zoals jij hoor. Ik heb van die hemdjes gekocht die je bij Kruitvat kunt kopen. Ze zijn iets langer dan anders (dus ook makkelijk onder je gewone kleding als je buik dikker wordt) en geen naden en lekker zacht. Sinds ik die aan heb ik bed, heb ik nergens meer last van!

Succes!

Groetjes Cindy

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb van die topjes van bij de zeeman. Ze hebben ze in het wit en zwart, zit een werkje in zodat het toch een beetje op een cup lijkt. Ze rekken heel erg mee.

Ik heb ze voor in de zomer altijd aan voor te slapen omdat ik idd de vrijheid minder prettig vind slapen haha zeker niet als ik op mn zij lig.

Dus mss ff een zeeman bij je in de buurt doorzoeken

12. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik draag ook helemaal niets maar moet wel zeggen dat mijn borsten niet zo zeer doen maar juist mijn ribben.
    ik heb dus ook vrij grote borsten, zit nu aan dubbel d maar krijg juist van mijn bh`s met beugel last.
    mijn buik is al super groot en de beugels prikken echt in mijn ribben nu, dus ben zo opgelucht als ik s`avonds eindelijk de boel kanlaten hangen ;)
    een bh zonder beugel is geen optie voor mij omdat ik daar niet genoeg steun aan hebt
    ben benieuwd wat voor je tips je krijg, ik lees even met je mee :D

13. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Hé, kijk! Dat zijn handige tips, ga eens even bij de Zeeman en de Kruidvat rondneuzen dan. Inderdaad zijn gewone hemdjes ook een optie, zeker als ze naadloos en lekker zacht zijn, dat is toch wel het lekkerste in bed. Maar ik denk dat zeker straks wanneer het wat warmer wordt (en ik heb het nogal snel warm in bed) dat die topjes dan wat frisser zijn. Maar ik ga zeker even naar beide kijken hoor! Thanx!

Trouwens MissGroovy, ik zie dat wij gelijk oplopen met onze zwangerschap, wat grappig!

14. Niet meer actief

Ik draag ook alleen maar een string in bed... heerlijk. Mijn ochtendjas ligt wel klaar mocht ik naar het toilet moeten, en aangezien dat 3 a 4 keer per nacht is. Maar soms gaat de string ook uit, dat is nog lekkerder.... en me ventje vind het geweldig om de dikke buik zo te zien.... hahahahah gekke vent, maar het ligt zo 10 x beter, anders kan ik ook niet goed slapen hoor

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

@ Fibi: ja idd kom anders ook een sgezellig bij de augustus mamas kletsen hartstikke gezellig. (ben ik tenminste met jumde straks niet de enige die over is eind augustus hihi)

Heb ook al eens bij de hema gekeken, dar hebben zo ook van dat zachte spul en ook zwangerschapsbeha's tot hele grote maten!

16. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Kijk hier eens bij de zwangerschapslingerie:
    http://www.prettymum.nl/

Ik heb daar vandaan ook een meegroeibh (is een topje) en ze gaan tot grote maten. :D

17. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Dat is zeker een leuke site zeg! Staan veel leuke dingen op. Ga er later nog eens even rustig op rond kijken.

Enne, missgroovy, ik had al eens vluchtig gekeken op de augustus-mamma's topic maar zag dat zo'n beetje iedereen al eerder uitgerekend was, maar ik zal er zo maar eens even langs "fietsen". ;) Het is inderdaad leuker als er een paar bij zitten die gelijk met je oplopen!

18. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Hema is een goeie en ik weet van een vriendin die er ook veel last van had dat de bijenkorf een aardige lingerie afdeling voor de grote maten heeft.

19. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik draag gewoon topjes in bed, vind ik op dit moment het prettigste.

20. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Draag niks. Heb ook (momenteel) geen last van mijn boobies (heb maar cup C) dus... En als ik er last van heb houdt mijn man ze gewoon vast, dan voel ik 't niet meer :)

Share This Page