Mirtje87 dat idee kregen wij ook dat het een respectvol programma is en daarom ook meegedaan. de opnames waren erg leuk. leuke dag gehad, en heel benieuwd naar de uiteindelijke uitzending. want tijdens de opnames wordt er veel meer opgenomen dan ze uiteindelijk gebruiken. maar ik ga er vanuit dat het een mooie aflevering gaat worden.
Waar ik dan benieuwd naar ben of jullie de uitzending eerst te zien krijgen of word de uitzending gelijk op tv gezet dat jullie uhm dan pas zie
Helaas is er niet de mogelijkheid dat wij de uitzending eerst te zien krijgen. dus ook wij zien het uiteindelijke resultaat pas op tv tenzij we de dvd die we krijgen al voor de uitzending op tv komt hebben ontvangen. maar je weet zelf wat je hebt verteld en er is besproken welke leidraad het verhaal gaat hebben, wat de belangrijkste dingen volgens ons zelf zijn. dus het is een kwestie van vertrouwen dat ze het op een mooie manier in beeld brengen.
Mooi, ben heel benieuwd naar de aflevering en jullie verhaal. Ik ga t in de gaten houden. Post je nog een keer als het zover is zodat we het niet kunnen vergeten?
Vooral mijn dochtertje is dan de bn'er he.. om haar draait het allemaal.. en dat al als je pas 7 maanden oud bent
De voorlopige datum van onze uitzending is bekend, maar is nog niet definitief dus kan nog veranderen. verwacht wordt dat op 15 februari de uitzending van onze wandeling op tv komt. wanneer dit definitief vast staat hoor ik dat z.s.m. wanneer ik dat weet horen jullie weer van mij!
15 januari? Dat is al geweest. Ik neem aan dat dit een tikfoutje is? Leuk ts, ben heel benieuwd, ik wil die uitzending ook wel kijken.
dames de aflevering van de wandeling is gemonteerd helaas is de uitzenddatum nog niet bekend. er werd eerst februari gezegd maar dat wordt het niet.. sommige mensen van de redactie waren zo ontroerd dat ze nu er over denken om het tegen Moederdag pas uit te zenden.. maar dat is ook nog niet duidelijk.daarover zijn ze nog in overleg.. maar het leek ze daarvoor erg mooi en speciaal alleen dat duurt nog even.. helaas moet ik samen met jullie nog even geduld hebben..
Datum uitzending (onder voorbehoud) bekend! De uitzending staat gepland op zaterdag 15 maart. Voor de exacte tijd kijk in de tv gids meestal is dit rond 18.30 uur soms iets eerder soms iets later. t.z.t. komt het op de site van KRO de Wandeling te staan en in de tv gids. nog een maandje wachten en dan komen we op tv. Ik ben heel benieuwd!